Massage vraag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kiki80, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Nu ga ik volgende week in China twee dagen naar een resort. Mijn broer heeft daar voor mij een hele reeks aan massages geregeld. Lijkt me heerlijk. Nu is hij alleen bang dat bepaalde massages nu niet goed voor me zijn. Ik heb hem ontzettend uitgelachen. Ik vertelde dit lacherig aan mijn moeder en die begon ook al dat ik moet uitkijken.
    Zolang ik nergens last van heb, moet ik er toch gewoon lekker van genieten? Mijn lichaam zal toch wel zelf aangeven als het niet goed is (onprettig gevoel o.i.d.)
    Vandaar dat ik toch even bij jullie wil checken.

Bedankt voor jullie reactie (alweer :oops: )

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi kiki,

Ik ben ontzettend jalours, geniet maar lekker van je massages. zolang jij je goed voelt!
    Ik maak me meer zorgen over het eten.....let je goed op! Geen eten aan de kant van de weg kopen en geen softijs. (mag wel in het restaurant)
    Neem ors mee voor het geval je aan de diarree raakt. En alleen uit flesjes de water drinken!

Fijne vakantie!

Imke

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Dank je wel voor je antwoord. En het is mijn vijfde keer alweer! Ook heb ik het geluk dat in de schoonfamilie van broer twee artsen zitten (in engeland geschoold) dus ik maak me verder helemaal geen zorgen. En bij de apotheek heb ik de o.r.s. al gehaald. Vitaminepilletjes en calciumtabletjes zijn ingepakt. Komt allemaal helemaal goed, nu alleen het vliegtuig nog halen :)

Thanx, Kiki

Share This Page