Op 1-11-2011 ben ik bevalling met 23 weken ivm een ernstige hartafwijking bij mijn dochter. Twee weken erna op 13 november ben ik met spoed opgenomen ivm bloedverlies en ben ik nog eens gecurreteerd ivm het achterblijven van een stukje placenta. Op 2 december heb ik voor te kijken waar ik in mijn cyclus zat een ovulatietest gedaan en deze was positief. Volgens mijn normale cyclus zou ik 16 december ongesteld moeten worden en dat gebeurde ook. Van vrijdagmorgen tot en met zaterdagavond ben ik ongesteld geweest. Niet zo hevig als de eerste dagen van mijn ongesteldheid als normaal maar het was wel helder rood bloed en het was ook weer niet weinig. Sinds dien heb ik totaal geen bloedverlies meer gehad. Ik vind dit raar. Hoe kan dit en wat kan ik verwachten? Is dit normaal? XXX en alvast bedankt.
Hallo, Dit kan je menstruatie zijn geweest, door alle gebeurtenissen in je lichaam kan dit minder zijn dan normaal door o.a de nacurettage die je nog gehad hebt. Wacht even de komende dagen af. Krijg je geen bloedverlies meer was het inderdaad je menstruatie. Groetjes Ineke