Naar bed gaan is een drama!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samy84, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Mijn dochtertje v 10mnd vind het naar bed gaan in de avond vreselijk het is nu al 1,5 week huilen, brullen etc... ;)

Ze valt ook heel moeilijk in slaap en moet 10x de trap op en af om haar te troosten en pas 1u later slaapt ze dan eindelijk....

Is dit een fase, herkent iemand het? Overdag gaat het gewoon erg goed, leg haar in bed en slaapt daarna vanzelf....

Begin het nu wel echt beu te worden dus misschien heeft iemand tips ?

2. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    34x bekeken en niemand die het herkent :(

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja herken het wel.. Het zijn ook een beetje fases sprongetjes...

Hier werdt het een beetje een spelletje op een gegeven moment..
    omdat het een cirkeltje was waar wij in zaten niet willen slapen ik weer naar boven troosten neerleggen en hup het begon weer opnieuw
    Toen maar even laten huilen en na 10 min viel hij in slaap.. Maargoed dat is hoe wij het hebben gedaan.. Iet iedereen wil zijn kindje laten huilen omdat ze vinden dat dat niet hoord.. Hier heeft ons mannetje het nodig om in slaap te vallen..

Ik hoop dat het snel beter gaat..

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier heeft Kenji het vorige week 4-5 avonden achter elkaar gehad... Ik nam hem dan even mee naar beneden om tot rust te komen en 10 minuutjes later met frisse moed opnieuw naar boven... Soms moest ik dit 2 keer herhalen, maar dit scheelde een hoop stress en een hoop heen en weer geloop :)
    Ondertussen valt hij weer zonder moeite meteen in slaap.

5. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Hier ook eigenlijk hetzelfde. Ik ga bij hem in het ledikant liggen, of leg hem in de cosleeper en blijft naast hem liggen tot hij slaapt.
    Verder geef ik hem ook vaak de borst, dan valt hij ook in slaap.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

11 maanden sprong Op komst?

Wij lieten Ties brullen,maar hij was een heel drammerige baby die al heel vroeg driftbuien had. Even laten brullen en dan was het over.

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Je gaat bij hem in het ledikant liggen??
    Goh dat zou mij nou nooit lukken...:D
    Hier ook wel eens gehad (weet niet meer precies hoe oud ze was).. Ging ook naar haar toe, speen geven, aai over de bol, desnoods weer neerleggen, muziekje aan en weggaan.
    Als ze echt overstuurd dreigde te raken, dan pakte ik haar bij me en liep met haar rond in haar donkere kamertje. Vaak kalmeerde ze dan en viel weer in slaap... zo kon ik haar weer terugleggen. Dan soms nog even huilen, maar dan ging ik toch van haar kamertje af en vaak was het binnen de minuut weer stil.
    Even volhouden, gaat vanzelf weer over!

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Herkenbaar, vooral inderdaad rond de 10 maanden. Het was hier echt een fase, zo ineens had ze er geen problemen meer mee om naar bed te gaan. Het heeft hier, denk ik, zo'n 1,5 week geduurd.

Liefs

9. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Hier ook zo'n 1,5 week problemen gehad met het naar bed brengen. Steeds eruit gepakt en getroost, maar dat maakte het alleen maar erger.
    Toen besloten om haar even te laten huilen. De eerste avond 20 minuten en nu huilt ze 5 minuutjes en valt dan in slaap.

Het is even doorzetten, maar dan is het binnen 3 a 4 dagen over!

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Helpt het misschien als je bij haar blijft? Of in de buurt zodat ze je kan horen? Extra lichtje aan?
    Ik lig bij ons zoontje tot hij in slaap valt. Als hij wakker wordt, en dat gebeurt regelmatig, ga ik er weer bij liggen tot hij slaapt.

11. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om herkenning te lezen!

Heb gister de tip van 10min naar beneden uitgevoerd en ja hoor ons dametje ging daarna gewoon lekker slapen, toen ze even beneden was, was het een en al gezelligheid erg leuk :D

Had ik dit toch eerder gedaan had mij een hoop gescheeld hihihi

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier idd ook vaak gedaan om weer even mee naar beneden te nemen. En anders even een slokje borst en dan lekker slapen.
    Nu ze ouder is, kan ik makkelijker uitleggen dat mama naar beneden gaat maar dat ik wel kom als er wat is.

Deel Deze Pagina