Welke fles?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door mausi, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Hallo,
    Na de geboorte zal onze zoon flesvoeding krijgen. Bij onze dochter hebben we altijd de difrax flessen gebruikt. Later zijn we overgestapt op flessen van de DM drogist (Duitse drogist). Deze zijn maar 1,99 en de difrax spenen passen er op, dus ideaal, hoefde ze niet aan een andere speen te wennen, nooit problemen mee gehad.

Maar nu wilde ik vandaag weer difrax flessen gaan kopen, het voelt toch 'veiliger' om voor een bekend merk te gaan, anti krampjes systeem etc etc...... maar is dit wel echt zo? Ik schrok enorm van de prijs. De kleinste difraxfles was 8,99 alweer zo'n 2 euro duurder dan toen onze kleine meid net geboren was.

Die 'goedkope'-maar prima flessen van de DM drogist voor 1,99 zouden die echt zoveel slechter zijn... krijgen baby's dan echt sneller krampjes, etc???

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Bij veel flessen wordt tegenwoordig gezegd dat ze tegen darmkramp zijn, maar zekerheid heb je nooit hierover. Ik zou eerst de goedkope flessen proberen hoor. Niet ieder kind krijgt darmkramp en er zijn veel meer oorzaken voor te bedenken.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina