plastic ingeslikt

Discussie in 'Verzorging' gestart door -, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ondanks goed opletten is het dan toch gebeurt, mn zoontje heeft vanmorgen een stukje hard plastic ingeslikt nadat hij de voerbak van hond had kapot gegooid..

Niet veel later begon hij te kokhalzen, ik heb hem flink geklopt op zn ruggetje en toen begon hij over te geven: zn hele ontbijt en het stuk plastic kwam gelukkig weer eruit.

Nu zie ik net dat er uit de voerbak nog een klein stukje ontbreekt, heb al de hele grond afgezocht maar niks gevonden.
    Ik weet niet zeker of het stukje er al eens eerder uit was, want hij is me al eens gevallen.
    Als mijn zoontje het toch heeft opgegeten, moest het er dan niet uit zijn gekomen tegelijk met het ander stukje?

Ik heb de huisarts al gebeld om advies maar t enigste wat die muts van een assistente zegt is, kom maar langs..
    Ja lekker heb geen auto en moet een dorp verder dan zijn, waarom kan ze niet even antwoord geven op mn vraag?

Pfff weet iemand dat hier, als je overgeeft of dan alles eruit komt?
    Ik denk zelf dat er al eerder een stukje uit de voerbak was, maar ja nu twijfel ik wel erg.
    Zoontje heeft trouwens nergens last van, hij speelt gewoon en lacht, maar k hou hem toch in de gaten nu.

2. Niet meer actief

oh ik moet mn zoontje brood laten eten, dan word het plastic omhult en komt het er via de natuurlijke weg weer uit, nou hij heeft inmiddels brood gehad dus zal wel goedkomen dan, mocht het wel ingeslikt zijn..
    pff altijd schrikken zoiets zeg.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    das idd schrikken zeg!
    maar ik denk wel dat als ie het heeft ingeslikt,
    dat het dan met het ontbijt ermee uitgespuugd is.
    en aangezien hij nu toch nergens last van heeft,
    zal dit gelukkig met een sisser aflopen...

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje schrikken hoor! als hij zoveel gespuugd heeft zal ie het er vast wel uitgespuugd hebben. en als het een heel klein stukje is komt het er wel uit met zijn ontlasting en anders toch even langs gaan bij je huisarts.

5. Niet meer actief

heey meiden, nou niks meer in de ontlasting gezien verder, en hij heeft nergens meer last van gehad.
    Wat een boef he, mama zo laten schrikken ;)

Deel Deze Pagina