Help! Wat te doen bij haaruitval en dus dunner wordend haar? Heb er al lang last van, vroeger dikke bos en nu niet meer. Ik eet veelzijdig en gezond dus denk niet dat het een ernstig vitamine tekort is (kwam ook niet uit bij bloedprikken). Iemand een idee wat eventueel kan helpen?
Ik stond laatst bij de apotheek en zag toen dat Vichy er een shampoo voor heeft. Ik heb geen idee of het werkt (maar ik was er zelf geinterseerd in omdat ze er ook iets voor hadden voor een jeukende hoofdhuid. Waar ik last van heb) Ik hoor altijd wel goede geluiden over Vichy Ideaal gezond haar. Voor iedereen.
ik zie dat je laatste cyclus erg lang duurt...Dit kan door PCOS komen. heb je wel eens aan pcos gedacht? ik heb dit ook en haaruitval was bij mij een van de symptomen. Heb toen dci gebruikt, daardoor werd het wel verholpen.
Wat is dci? Ik heb ook al lange tijd last van veel haaruitval en dus heel dun haar gekregen. Afgelopen maart PCOS vastgesteld, en dus ook de reden van het haaruitval achterhaald.
Dat zijn vitamines, van een bedrijf PCOS solutions. Gezond omgaan met PCOS ik heb zelf bij een pco clubje gekletst waarbij veel meiden dat gebruikten en de een had last van de huid, de ander van haaruitval etc. veel meiden hebben er baat bij gehad. als je zoekt op het forum is er wellicht ook nog wel wat info over te vinden.
Het ligt ook wel aan de tijd van het jaar he? Wat goed helpt is vitamine B slikken, al dan niet een vitamine B complex. Er is ook een goede 'huid,haar,nagels', maar ik weet even het merk niet meer. Die heb ik eens geslikt en die werkte hartstikke goed! Verkrijgbaar bij de DA. Wat betreft Shampoo heeft Kerastase een goede speciale shampoo, online verkrijgbaar of bij de kapper. En Aveda, heeft ook een topshampoo, Invati.
Ok dank voor de tips! Die vichy shampoo verkopen ze hier ook en heb ik twee jaar geleden gebruikt, merkte niet super veel verschil. Heb wel vaker last van haaruitval en nu dus weer behoorlijk. Heb ook zitten denken aan pcos.. Kun je dat dan zo ineens krijgen met ook de bijbehorende haaruitval? De 29e ga ik naar de gyn dus zal dan wel horen of dat het probleem bij mij is :-/
Heb ook een onrustige huid sinds ik met de pil ben gestopt. In m'n gezicht vrijwel geen puistjes meer (af en toe nog eentje) maar nog wel steeds wat op m'n rug en schouders.
Wat een interessante site is dat.. helaas komen veel dingen overeen bij mij . Behalve het overgewicht, dat heb ik totaal niet. Ben benieuwd wat er uit komt bij de gyn en zal zeker deze site even bewaren
Ik had ook geen overgewicht, verder idd ook wat v d symptomen, lange cyclus geen eisprong, geen kans. Gelukkig toch vlot zwanger geraakt. Dus wanhoop niet hoor, ze kunnen je heel goed helpen mocht het pco zijn. En idd de Gyn zal het kunnen zien als ze een echo maakt.... Succes ermee!
Overgewicht is volgens mij niet altijd. Ik heb altijd extreem overgewicht gehad, door omstandigheden ben ik bijna 40 kilo kwijt geraakt in nog geen jaar tijd. ben in die tijd vaak bij gyn en HA geweest, nooit een diagnose. Pas in maart diagnose PCOS, en toen had ik allang geen last meer van extreem overgewicht. Zit nu net iets boven gemiddeld, vooral rond de heupen blijft het zitten
Ok.. Ja erg spannend ik hoop natuurlijk dat het er goed uit ziet maar heb al een beetje gelezen hier en pcos is het einde van de wereld nog niet (mocht het dat zijn)!
Haaruitval kan ook door stress komen. Sommige krijgen buikpijn of hoofdpijn, andere krijgen haaruitval. Sta je misschien onder stress? Bewust of onbewust? - Verder heb ik niet veel tips voor je. Maar volgens mij veel van die shampoo's en haarmaskers onzin.
Niet echt, eerder misschien wel door veel werken maar nu heb ik een paar maanden vakantie hihi misschien krijg ik nu wel ineens weer een bos haar heb de laatste jaren wel vaker last van haaruitval gehad dus hopen dat t niets ergs is!
Ik heb er momenteel ook erg veel last van. Kapper gooide het op de periode van het jaar. Er schijnen veel mensen last van te hebben.