Bedankt! De oudste is er echt ziek van.. Hoge koorts.. Lusteloos.. En heel veel pokken en jeuk.. De jongste heeft er maar een paar en nog steeds verkouden, maar lijkt tot nu toe redelijk rustig te verlopen.. Maar ja het is pas dag 2.... Kidsclin blijf ik smeren, maar hij blijft jeuk houden.. Ook het havermoutbadje heeft hij gehad.. Nou moet ik ook wel zeggen dat hij behoorlijk drama maakt vooral als hij ziek is...
Havermoutbadje hielp hier niks. Wat hier wel erg goed hielp om de pokken te laten drogen, is maizena, superspul.
Hier nog geen waterpokken te zien, maar sam is we, erg hangerig en voelt warm aan, geen koorts... Hij ligt nu ook lekker op de bank tv te kijken.
vorig jaar hebben ze bij ons de waterpokken gehad. zijn er niet echt ziek van geweest, plekjes waren ook snel weer weg. hadden het allemaal tegelijk.
Hier toch waterpokken! Gisteravond zag ik het eerste vlekje en nu buik en rug onder de waterpokken. Gister had ie koorts vandaag nog niet.
Nou, mijn zoon heeft al twee keer gespeeld met kinderen die op dat moment besmettelijk waren, maar ik heb nog geen waterpokken gezien. Had eigenlijk ook gehoopt dat hij t zou krijgen, want hoor wel eens dat hoe ouder ze zijn, hoe pijnlijker het is.
Ohohoh.. Hij heeft het echt goed te pakken.. Ligt nog steeds als ziek vogeltje op de bank.. Kan niks.. Te hangerig.. Moe.. Alles jeukt.. Ondanks alle moeheid kan hij niet slapen.. Het valt me wel wat tegen moet ik eerlijk bekennen.. Gelukkig laat hij zich goed troosten, krabt hij nauwelijks en begrijpt hij ook waarom.. Dochter hobbelt wat aan, zit ondertussen wel onder, maar heeft het besef van het echte krabben gelukkig nog niet.. Of ze is gewoon een bikkel.. Het sterke geslacht hè