Mijn man en ik zitten beiden in de WW en hebben dus niet veel geld. We willen echter wel graag leuke dingen doen met onze meiden. Nu zijn alle speeltuinen hier gesloten op zaterdag en zondag (de grote, afgesloten speeltuinen zeg maar). Het bos gaan we ook vaak heen maar die hebben we wel een beetje gezien Wie heeft er nog gratis of heel goedkope tips voor leuke dingen? Alvast bedankt Takhen
Aan de rand van Zoetermeer, kant van stompwijk, zit kinderboerderij t geertje. Echt zoooo super leuk daar! boerderij ´t Geertje
Klopt maar helaas is die zo belachelijk druk buiten schooltijden dat het niet leuk is daar heen te gaan Die geitjes zitten dan helemaal vol gevroten en willen niks meer. En de pony's zijn sagrijnig van alle kindjes. Wel bedankt voor het meedenken!
Misschien zit hier nog wat bij? Gratis uitjes, activiteiten en goedkope uitstapjes in Den Haag | gratisdagjeuit.nl of Gratis en leuke uitjes - Ontdek - Toerisme & vrije tijd - nl - Leiden Toen wij nog in Leiden woonden gingen we ook vaak naar het strand bij katwijk. Altijd vrij rustig en redelijk dichtbij.
haha, ik vind het strand eigenlijk altijd leuk Beetje rondstruinen, schelpen zoeken, in het zand wroeten, langs het water lopen, de duinen op en af rennen, etc
Panbos, Valkenburg/Katwijk Leidse Hout, De Houtkamp, Leiderdorp Kinderboerderij in de Merenwijk Misschien iets verder weg, maar goed te doen; Haarlemmermeerse bos en daarna vliegtuigen spotten. Strand