Blegh! Mijn dochter zit constant op haar nagels te kluiven :x. Ik hoef haar vingernagels ook nooit te knippen. Als ik er iets van zeg, gaat ze het nog even extra doen, dus dat werkt echt averechts. Iemand een idee om het nagelbijten tegen te gaan? Ik vind het goor en bovendien vind ik van die afgekloven nagels echt zooooo lelijk. Oh ja, uitleggen is wat lastig bij haar i.v.m. haar verstandelijke beperking.
Mijn dochter doet t ook. Je zou van die vieze nagellak kunnen proberen, die ze ook gebruiken om het duimen af te leren..? Ik zie t haar eigenlijk weinig doen. Als ze nagellak wil, dan zeg ik wel altijd dat ze dan niet op dr nagels mag bijten. Werkt redelijk, geloof ik
Dat spul is idd super ranzig. Ik heb het ook gebruikt dat ik klein was maar ik bijt nog steeds.... Het nadeel ervan is dat alles wat ik aanraakte ernaar ging smaken. Lekker eten kon ik niet meer want als ik dan per ongeluk me vinger aflikte omdat ik een patatje at was meteen mijn eetlust weg. Je zou het idd kunnen proberen