Vandaag naar het CB geweest en mijn meid is goedgekeurd gelukkig. Lekker op het gemiddelde, ietsje langvoor haar leeftijd. Met vandaag precies 18 maanden is ze: 12.270 kg 86.5 cm lang Ik vond haar een klein beetje dik/mollig (benen) Maar cb zei dat ze absoluut niet dik is Wat vinden jullie? Hoeveel weegt/woog jullie kindjes en hoe lang zijn/waren ze?
Even opgezocht: 84 cm en 11 kg Ongeveer Jouw dochter ietsje langer en ietsje zwaarder, lijkt me prima in verhouding. Edit: ik heb nog even wat opgezocht, BMI van je dochter is 16.4, dat zit net iets boven de 50% maar ruim onder de 80%. Redelijk gemiddeld dus. Misschien vind jij dat wel dik maar dat vind je dan van een groot deel van de kinderen van die leeftijd.
Ik krijg pas weer een oproep van het cb als ze 2 is (en dan zullen ze wel weer achterlopen, dus zal het nog wel later zijn). Hier dus geen wegen/meten met 18 maanden. Met 14 maanden was ze 79 cm en 9.7 kg, dus met 18 maanden is ze vast weer groter en zwaarder !
De jongste 9,6 kilo en 80 cm. Oudste 10,6 en 81 cm. Maar beiden, vooral de jongste dus, tenger. Jongste had een half jaar van wekelijks oor- of keelontstekingen achter de rug op dat moment, dus groeicurve boog ook af... (zowel lengte als gewicht).
Ik heb een jongetje van 18 maanden. Hij is ongeveer 86 centimeter en ongeveer 12 kilo. Thuis gemeten, want ik hoef pas met 2 jaar weer naar het CB. Net zoiets als die van jou dus. Ik vind mijn zoontje niet dik, hij is ook absoluut niet mollig, maar wel stevig gebouwd. Hij heeft gespierde beentjes en armen en brede schouders. Echt een kerel, haha. Inclusief bierbuik (nou ja, melkbuik dan maar), want hij heeft wel zo'n bol babybuikje.
Onze zoon was met 18 maanden 86 cm en 12,3 kilo! Iets langer dan gemiddeld en lengte en gewicht mooi in evenwicht!
Beetje off. topic, maar komt bij jullie cb met 18 maanden ook bij jullie thuis. Hier is dat dit jaar in gegaan. Bij eerste kindje is dit een huisbezoek. Vind het zelf beetje vreemd, eerste kindje wel en bij tweede, derde..... Geen huisbezoek. Met 15 maand bij de kinderarts was ze 84 cm en 12,4 kg.
ja hier ook naar het cb geweest geen huisbezoek. Oo wat een lange kindjes ook allemaal.. Ik hoop dat dochter zo blijft en niet dik wordt hihi
83,5 cm en 11,4 kg. Mijn zoontje is nu (net 2 jaar) zijn babyvetjes een beetje aan het kwijt raken. Overigens zelf gemeten/gewogen want hier met 1 jaar/3 mnd en daarna met 2 jaar pas weer een controle.
Hier met 18 maanden 84 cm en 11,4 kg. Volgens de TNO curve zit ze met haar gewicht gemiddeld en lengte is +1.
Zoon 1: 18 kilo en 1 m. zoon 2: 18 kilo en 98 cm. Dochter 1: 13 kilo en 97,5 cm. dochter 2 zit in mijn buik
Dochter was met ruim 19 maanden 83 cm en 11,450 kg precies goed zei t cb van de week langs geweest gewoon op het inloop omdat ik zo benieuwd was! Heb idd ook pas met 2 jaar een afspraak, hier ook geen huisbezoek hoor