Huilen in slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moffel, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moffel

Moffel Actief lid

26 aug 2011
    187
    1
    18
    #1 Moffel, 10 feb 2015
    Laatst bewerkt: 10 feb 2015
    Hallo,

Mijn zoontje van 9 maanden slaapt sinds een paar nachten erg onrustig. Het inslapen gaat prima, maar na 2 uurtjes begint hij een beetje snikkend te huilen en dat gaat steeds iets harder. Het lijkt gewoon alsof hij slaapt.

Ik moet hem echt even uit bed halen om hem te troosten. Hij legt dan vaak al zijn hoofd neer op mijn schouder en slaapt verder.

Na 10 minuutjes leg ik hem dan weer terug. Vaak begint hij dan na 10 minuutjes alweer te huilen. Dit gaat zo een paar keer door. Honger heeft hij niet, want hij wil zijn flesje amper hebben. Pijn lijkt me ook niet, want zodra we hem bij ons in bed leggen, tijgert hij lachend het bed door.

Maarja, wat is het dan wel? Dromen? Tandjes, want die heeft hij nog niet?

Herkent iemand dit?

2. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Denk tandjes heel herkenbaar, liggen is niet fijn en door de pijn huilen ze in hun slaap het doet pijn maar zijn ook moe daarnaast is omhoog houden dan prettig.
    Als je hem in bed neemt dan zal hij waarschijnlijk afgeleid zijn van de pijn. Nam mijn zoon ook in bed huilde dan ook met tandjes maar was sneller troostbaar en sliep weer door.
    Misschien bedje iets omhoog tandjes kunnen druk geven op de oortjes.

3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Komt mij bekend voor alleen was het bij ons krijsen en het leek alsof hij gewoon sliep, dit gebeurde een paar keer per nacht.
    Wij dachten aan dromen maar sinds vorige week is het eerste tandje door en hij slaapt weer heerlijk s'nachts.

4. Moffel

Moffel Actief lid

26 aug 2011
    187
    1
    18
    Bedankt voor jullie reactie. Vanmiddag voelde ik heel toevallig een piepklein hard puntje onder in zijn mondje :D

Wellicht dat dat de boosdoener is....

Alleen nu is hij helaas weer erg aan net hoesten met overgeven als gevolg....zo zielig.....

5. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Zal haast denken dat hij wel last had van het tandje.
    Hier vannacht in ene weer zo huilen en taadaa in de ochtend was tandje 2 door!

Ach wat zielig dat hij zo aan het hoesten en overgeven is beterschap!

Deel Deze Pagina