Hai, onze zoon van 9,5 maanden drinkt niets anders dan Nutrilon 2. Hij krijgt nu nog 3 flessen van 180 + 6. Hij heeft een tijdje geleden ook roosvicee gedronken, maar dat was over toen hij last kreeg van tandjes (toen wilde hij helemaal niets meer drinken). Ik heb alles al geprobeerd: water, thee, diksap, roosvicee... hij wil er niets van weten. Nu ben ik al blij als zijn flessen melk erin gaan, want dan krijgt hij in ieder geval 600 cc vocht binnen, maar het zou toch ook wel handig zijn als hij nog iets anders zou lusten... Ik bied het overigens wel regelmatig opnieuw aan. Wie herkent dit en heeft tips? groetjes, Danielle
Kleinere flessen gaan geven. Hij heeft nu nog 500 cc zuivel nodig, en dat is incl yoghurttoetje en kaas... Ik denk dat als hij zulke flessen drinkt, hij gewoon geen dorst heeft en daarom dus geen zin zal krijgen in ander drinken. Zou me niet te druk maken om de hoeveelheid vocht: fruit en groente tellen resp. voor 100% en 50% vocht, dus hij zal zat binnenkrijgen
Misschien anders aanbieden? open beker, rietjesbeker, rietje in een glas? en verder zoals gezegd geen zorgen maken voorlopig