Mij leek het leuk om inspiratie op te doen ik heb zelf nog 2 babykamers maar hoop binnenkort over te gaan op een peuterkamer voor me dochter en misschien ookal voor mijn zoontje. Zal de spits afbijten.
Bekijk bijlage 455346 Mijn dochter haar kamertje stond nog een schommelstoel maar os helaas stuk gegaan, nog echt een babykamer . Hoop zodra we verhuisd zijn een grotere kamer en wat anders.
Zoveel hoef te toch niet te veranderen? Ander bedje, leuk speelkleed, paar posters, misschien een bureautje of minifauteuil. Kleurig gordijntje wellicht.
Leuk topic, ik ga binnenkort ook de kamer verbouwen. Wat is zou doen is een leuke kist/bank met speelgoed er in. Leuke boekenrekken of boekenkast zodat je dochter wat meer in haar kamer kan spelen. Een peuterbedje natuurlijk.
Mooie kamertjes! Daar hoef je niet veel aan te veranderen wil je er een leuke peuterkamer van maken. Met name een ander bed en misschien iets leuk wat ze zelf uitzoeken.
BedAnkt, ze krijgen beide een nieuwe kamertje als we verhuizen. Dochter krijgt een boomhut bed. En zoon krijgt nog deze meubels..wat ik met hun kamer ga doen weet k niet dacht hier wat inspiratie op te doen. Speelgoed in de kamer heb ik bewust niet en volgende huisje ook Niet omdat ze een speelkamer krijgen op de begane grond daar komt alles in te staan.