Harde buiken door hitte?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Liefje13, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik had gisteravond ongeveer twee uur lang harde buiken, gemiddeld zo een 8/9 per uur. Ik had redelijk wat gedaan die dag dus ik dacht eigen schuld.. nu werd ik wakker vanmorgen en nog steeds harde buiken. Minder frequent maar toch nog een paar per uur. Kan dit misschien met de warmte te maken hebben ook? Of moet ik gewoon echt rustiger aandoen? Ben pas twintig weken zwanger.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kan idd door de warmte komen, maar ook door een te drukke dag. Hier ook regelmatig en als ik even pas op de plaats maak, word het snel minder. Een warme douche of kruik kan ook helpen. Door de warmte horen ze snel weer af te zakken.
    De duur van je zwangerschap zegt helaas niks. Het is echt een teken om rustiger aan te doen.

3. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ik weet nog dat ik rond de 20 weken ook behoorlijk veel last had van harde buiken die maar doorgingen. Een paar dagen later merkte ik ineens dat mijn buik een groeispurt had meegemaakt en ineens een stuk groter was. Dus misschien dat je dat ook wel hebt. Verder zou het ook inderdaad aan de hitte kunnen liggen.

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Kan een combi zijn van te veel gedaan, snelle groei van de baarmoeder én de warmte. Zolang ze niet pijnlijk zijn is net niet iets om je zorgen over te maken, doe je dat toch, dan altijd je vk bellen.

Deel Deze Pagina