Hoi Ik ben nu 38 weken zwanger en gister weer voor de zoveelste avond weeen gehad. Nu sneller achter elkaar eerst uren om 10 minuten en toen om de 5 minuten ruim een uur en daarna niks meer. Mn lichaam is kapot en geestelijk ben ik ook helemaal kapot. Moet ik bellen met mn vk of ze kunnen komen strippen, misschien doen ze het nu met 39 weken, of toch maar afwachten. Ook steeds witte vlokken bij naar de wc gaan.
Hoi Wendy160981, aan je banner te zien ben je nog zwanger. Je hebt dus echt goed last van voorweeën. Ik weet dat het echt slopend kan zijn. Geestelijk en lichamelijk. Strippen doen we eigenlijk niet voor de 40 weken, omdat je nog meer gerommel in de hand kunt werken als je het voor die tijd doet. En dat is voor jou ook niet prettig. Het kan ook zomaar zijn dat je nu bv in rustiger vaarwater zit, het kan per dag variëren. Die witte vlokken kunnen in vruchtwater zitten, maar het kan ook zijn dat het gewoon veel afscheiding is. Loopt het water langs je been en heb je continue een natte onderbroek? Dan zouden het wel je vliezen kunnen zijn, maar dan moet de vk je allang hebben gezien! Als je echt helemaal op bent, kun je aan de vk eens vragen of je een consult bij de gyn kunt krijgen om daar bv met medicatie eens een nachtje bij te tanken. Sterkte met de laatste loodjes. Groetjes Brigitte