hoi, Onze klein man is nu 4 weken geleden geboren met behulp van een vacuümpomp. Hij heeft daar een punthoofdje aan overgehouden...Deze 'punt' zit aan de zijkant van zijn hoofdje..het is echter nog steeds niet weggetrokken. Hoe lang duurt dit normaal gesproken? gr.
Hier is 4min hard getrokken met een vaccuumpompje, geen punt aan het hoofdje (1 dag) maar wel een zuigplek qua bloedpunten. Dat heeft zeker 2-3 maanden geduurd.
Ik weet eigenlijk niet hoe lang zoiets gemiddeld duurt. Bij ons zoontje was het na een week wel weg geloof ik. Max 2 weken. Wat zegt het cb?
Hier geen vacuum-pomp maar een stuitligging vanwege anders gevormde baarmoeder en daardoor had ons zoontje een flinke punt op zijn achterhoofd. Dit heeft ongeveer 3 maanden geduurd voordat het weg was.
Bij zoon was het puntje na 2 dagen al weg (was ook extreem snel volgens de artsen), de bloeduitstorting was na ik denk zo'n 2 a 3 weken helemaal verdwenen. Ik zou ook eens vragen aan het cb hoe zij er over denken, als jij je zorgen maakt
Het CB had het over zo'n 6 weken maar volgens ons wordt het gewoon niet minder.. Zal ze morgen even bellen..
Bij mijn zoontje heeft het wel een jaar geduurd. Dat was een verkalkte cefaal hematoom geworden na de vacuumpomp. Was ook helemaal hard. Hij had er verder geen last van gelukkig en je ziet er nu echt helemaal niets meer van. Ik heb me wel lang zorgen gemaakt, voor niets dus .