lieve mensen, We hebben het hier zwaar. Onze jongste van 6 wkn huilt vanaf week 2 veel, slaapt slecht, overstrekt, spuugt, heeft krampen. Hij krijgt al speciale voeding en medicijnen tegen reflux. We bakeren hem in en zijn naar een manueel therapeut geweest. Wo gaan we naar de kinderarts. In de draagzak wordt hij rustig en kan hij slapen dus draag ik hem maar de hele dag. Iemand die dit herkent? Ik hoop zo dat de kinderarts hem kan helpen, want ik weet het niet meer.
Ik kan je niet echt tips geven, maar ik wil je wel even een digitale knuffel geven. Heel veel sterkte en echt, je kunt dit!
Wellicht ook een osteopaat bezoeken? Is er mogelijk sprake van koemelk allergie? Verder vooral even een hele dikke knuffel! Ooit komt het goed, echt!
Zou dat niet teveel zijn omdat we ook al een manueel therapeut bezoeken? KM allergie zit in de Fam en oudste zoon had het ook. Vandaar de Pepti, maar vindt hem daar nu niet meer goed op reageren
Geen idee.... volgens mij is een osteopaat toch net even anders dan een manueel therapeut. Ik zou er dinsdag gewoon eens een bellen en even overleggen... Pepti is niet volledig koemelkvrij toch? Hielp dat in het begin wel? Misschien toch de ‘heftigere’ versie (weet niet hoe dat heet)....
Heel veel sterkte! HIer hebben we helaas ook ervaring. Zoek hulp, maar denk ook goed om jezelf. Want dat heb ik maanden later moeten bezuren. En: het komt echt goed, hou vol!
Hier ook een kindje dat niet reageerde op Pepti maar wel op puramino/neocate. Is op basis van aminozuren. Heel veel sterkte ermee. Hier ook veel strubbelingen gehad in het begin. Hopelijk heb je iets van een steunnetwerk. Ik heb altijd (en nog steeds) heel veel hulp van mijn ouders gehad. En het is al gezegd maar ik zou ook naar een osteopaat gaan. En weet niet of je kindje al probiotica krijgt? Biokult probiotica draagt bij aan een gezonde darmflora en aan de weerstand. Baadt het niet, dan schaadt het niet..
Sterkte mommy! Een newborn is zwaaaar en dat toegeven vind ik sterk Heel vervelend dat jullie mannetje zoveel huilt. Ik denk dat je moeder gevoel zegt dat er iets aan de hand is? Goed dat je dat serieus neemt! Ik hoop dat de kinderarts jullie kan helpen. Wees niet bang om hulp te vragen van ouders/zussen/vrienden. Veel mensen helpen graag een moeder met pasgeboren baby. Misschien vindt je dit wel interessant: Gaat over het 4e trimester. Baby's zijn eigenlijk na 3 trimesters nog niet klaar om geboren te worden, maar ze worden te groot en te zwaar dus moeten ze er toch uit. Belangrijk om te weten want het verklaard veel over het gedrag van baby's. https://www.liefdevaneenmoeder.nl/het-vierde-trimester-met-een-pasgeboren-baby/