Wie wil hier zijn ervaring met de draagdoek delen? Ik heb zelf een geweven best dikke draagdoek. Zou liever een rekbare willen die niet zo warm is. Wie heeft er tips?
Een rekbare doek is juist warm omdat je voor veilig gebruik drie lagen over elkaar hebt. Linnen is luchtig of bijvoorbeeld een draagzak met mesh
Ik heb een rekbare tricot slen van babylonia. Maar doordat je toch drie lagen hebt is hij nog steeds vrij warm. Ik heb van mijn collega’s de mini monkey sling gekregen en dat lijkt me echt top met dit warme weer! Ga hem hopelijk veel gebruiken als de baby er is.
Rekbare is juist warm. Ik heb een Yaro waar ik nu veel mee draag. Niet heel dik. Fijne doek ook lekker soepel
Ik heb de bykay tricot, droeg m in de winter 2016-2017 toen was t buiten redelijk fris en ik ben een koukleum maar die is echt ontzettend warm. Voor aanschaf en gebruik in de zomer zou ik zelf een tricot echt afraden. Jij maar ook je kind hebben dan een oncomfortable prive sauna.
ik weet niet waar je woont maar von va voom heeft regelmatig inloop pasochtenden en je hebt draagkracht in utrecht