Zoon wilt heel graag een glijbaanbed. Wie heeft deze nog meer en hoe bevalt het? Ik twijfel vooral, omdat ik bang ben dat hij een hele nacht gaat glijden.
Ik denk dat het nachtelijk glijden wel meevalt. Ik zou vooral twijfelen of het niet teveel speelruimte inneemt.
Hij heeft gelukkig een grote kamer waar wel de ruimte is voor zo'n bed. En hij speelt tot nu toe eigenlijk nooit op z'n kamer.
Bij ons is de slaapkamer vooral om te slapen. Zijn slaapkamer is niet zo groot maar zou dat zelf nooit aanschaffen. Eerder een hoogslaper om ruimte te winnen. Mijn zoon heeft in de tuin 2 glijbanen. Daar speelt hij ook veel.
Mijn zoontje heeft een half hoog slaper met glijbaan. Hij durfde de eerste dagen niet eens zonder ons van de glijbaan af dus navht geen problemen gehad. Vindt het super handig omdat hij zelf uit bed kan komen terwijl dat niet gaat via het trapje. Hij kan nu na een jaar pas zelfstandig via de trap zijn bed in komen
Mijn dochter heeft hem, Maar gaat écht nooit van die glijbaan. Op het begin wel, maar inmiddels echt niet meer (ze is 4, bijna 5).
Zoon wou die ook, maar aangezien hij de lengte heeft zijn vader was de tijd dat hij kon glijden ook heel kort. Zijn kamer is ook niet groot genoeg. Liever meer echte speelruimte. Overigens wel een Kura bed en daar kon een bed tent op. Zo heeft hij een eigen knusse gedeelte waar hij veel leest.