mijn vriend belde me net, hij heeft voor mn verjaardag iets besteld bij de kinderwinkel een tijd terug. heeft nog niets ontvangen, via via heeft ie een 06 nummer achterhaald, dat heeft ie gebeld. maar dan neemt een man op die kwaad wordt omdat ie al tijden wordt lastig gevallen. op mailtjes krijgt ie geen reactie. hij vroeg mij om hier eens te informeren hoe veilig kinderwinkel.nl is.
Ik ken de site niet... ben er net eens gaan kijken en vond het volgende nummer op de website: 073-5530373. Misschien dat nummer proberen te bellen? Wel heel erg vervelend voor jullie zeg...
hai minyaweth, ben gaan rondbellen in arnhem (komt persoon vandaan ) met dezelfde achternaam en kwam bij dr moeder uit, heb van haar 2 tel nummers gekregen. vriend is er nu achteraan aan het bellen. mochten die nummers niet kloppen, heb ik jouw nummer ook achter de hand. thx
ze zijn verplicht om het kvk nummer te vermelden. Heb dit overigens ook gevonden 17185737 0000 Nu wil een kvk nummer eigenlijk niets meer zeggen dan dat ze ingeschreven zijn bij het kvk. Betrouwbaarheid kan je daar zeker niet aan aflezen. Kinderwinkel.nl hoort bij kinderwinkel miniatuur in St. michielsgestel. Ik zou overigens eerst naar het 073 nummer bellen. Vaste toestellen vind ik toch vaak betrouwbaarder dan mobiele nummers!
Hoi Zonnetjes! Ik heb van de kinderwereld.nl nog een ander mobiel nummer kunnen achterhalen, stond op internet: 0612613200 Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Liefs xxx, Debby
Oh, en dit nummer zul je ongetwijfeld wel hebben van hun: 06-51724478 Verder kon ik geen andere nummers vinden behalve deze en bovenstaande, maar succes ermee en laat ff horen hoe het is afgelopen! Liefs xxx, Debby
Ik zie in de leveringsvoorwaarden dat er 5 werkdagen na betaling wordt geleverd, en dat ze alleen op dinsdag en vrijdag verzenden. Hoe lang geleden heeft je vriend besteld. En mocht je er niet uitkomen, ze hebben een safe2shop logo. Misschien kun je met je klacht bij die organisatie terecht.
ik heb persoon in kwestie vanmiddag op haar 06 kunnen bereiken, ze zegt een bed ziek op bed te hebben gelegen en dat ze niet achter dr pc heeft gezeten vandaar. ze gaf me door dat alles wat betaald is ook inmiddels is verstuurd... wanneer hij het besteld heeft weet ik niet, het had al een verrassing moeten blijven.. maar omdat het zolang duurde en hij de link via mij had, moest ie het wel opbiechten..