goedemorgen ik heb even een vraagje ivm mijn zwangerschap.. ik heb al vanaf de 14de week dat mijn klein manneke heel erg hoog ligt voor zijn termijn.. bij de laatste afspraak bij de vk kon ze ook goed voelen dat de onderkant van mijn buik leeg is ikzelf ben tot nu toe 4 kg's anagekomen dus heel netjes lijkt me (heb van mezelf overgewicht) ik moest voor extra controle voor suiker (4.2) en ijzer (9) maar die waren gelukkig uitstekend ! ook bloedruk was goed.. 70/135 ook bij de 20 weken echo lijkt alles gezond en lag ie normaal op schema qua lengte en gewicht wat zou dit kunnen betekenen ? en geeft dit nog extra risico's ergens op ? maak me niet echt zorgen omdat ik gelukkig al aardig opschiet in de zw maar ben er voor de rest niet bekend mee wat het eigenlijk in (zou kunnen) houden vr grtn debbie
Hoi debbie, De kleine heeft blijk baar nog lekker de ruimte bij jou zodat het zo comfortabel mogelijk kan liggen. Je zal merken dat als de kleine wat groter word het niet meer mogelijk is zo hoog te blijven liggen en dat het vanzelf naar beneden komt. Geen zorgen de echo was goed je bloedonderzoeken was goed. Je kindje heeft het gewoon hartstikke goed bij jou! Imke