Stijn heeft sinds een paar dagen rare vlekjes op zijn huid. Bij mijn zus thuis heeft iedereen de laatste weken de waterpokken gehad dus ga er vanuit dat Stijn het ook heeft. Ben vanmiddag even bij mijn zus geweest en die zei ook dat de plekjes die Stijn heeft op waterpokken lijken. Maar nou is mijn vraag hoelang het duurd voordat het echt doorzet. Stijn heeft namelijk maar een paar plekjes op zijn benen, rug en gezicht, in totaal zijn het misschien 10 plekjes. Ik heb namelijk gelezen dat als ze het niet erg krijgen de kans groot is dat ze niet genoeg weerstand er tegen krijgen dus het nog een keer kunnen krijgen. Weet iemand hier wat over?
Mijn oudste dochter heeft ook waterpokken gehad, binnen een paar dagen zat ze helemaal onder. En na een kleine week was het ergste weg, de laatste plekjes verdwijnen later. Hoe het zit met terugkeren van de waterpokken weet ik niet. Zij heeft het maar 1 keer gehad gelukkig. Succes met Stijn, ik hoop voor hem dat hij er niet al te last van zal hebben!
hoe oud is stijn ? het schijnt namelijk dat als ze het voor de eerste verjaardag krijgen, ze het zeker nog een keer krijgen :-?
Stijn is 16 maanden. Ik begin het idee te krijgen dat het de waterpokken niet zijn of hij heeft het heel erg ligt want er komen er niet bij.
Stijn heeft al de hele dag hoge koorts, hij zat om 4 uur op 39,8 heb hem toen een zetpil gegeven en het is nu gezakt naar 37,7 dus das netjes. Hij heeft nu over zijn hele lichaam kleine rode puntjes, weet iemand of dit met waterpokken te maken heeft?