continu een klein beetje bruin bloed?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by minipi, Aug 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Hoi,

Mijn cyclus is na het stoppen met de pil netjes geweest, 37, 36, 36, net als voor de pil. Vandaag ben ik 9 dagen overtijd (uitgaande van 37 dagen). Ik heb met 3 dagen overtijd en 5 dagen overtijd getest, allebei negatief. Ik was van plan om met 8 dagen overtijd nog één keer te testen en anders naar de ha te gaan, maar heb nog niet overnieuw getest vanwege wat bloedverlies. Sinds maandag heb ik namelijk wat bruinverlies en 2x heb ik er een drup helderrood bloed bij gezien. Maar het is allemaal echt heeeeeel weinig, geen menstruatie, ik heb geen tampon oid nodig. Nu heb ik hier wel gelezen dat bloedverlies (bruin/rood) ook kan komen van een doorbloede baarmoedermond (door ontlasting, sporten, sex etc), maar ik denk niet dat dat het is, omdat het continu een beetje is en niet af en toe een scheut.

Wat denken jullie, zal ik toch testen morgenochtend? Of heeft het geen zin omdat dit toch een beginnende menstruatie is, ook al lijkt het niet zo?

Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken, ik weet dat jullie moeilijk kunnen zeggen wat het echt is, van afstand.

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Minipi,

Ik zou morgen opnieuw testen, mits er nog geen menstruatie is. Mocht de test wederom negatief zijn en het bloedverlies is zo minimaal, lijkt het mij een prima besluit om naar de huisarts te gaan. Zou ik ook doen.

Succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes,
    Japke

3. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Hoi Japke,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb vanochtend inderdaad getest en die was weer negatief. Heb me nog niet kunnen zetten tot een telefoontje aan de huisarts, maar ga dat maandag wel doen als het nog steeds niet heeft doorgezet. Nogmaals bedankt voor je advies.

Groetjes,
    minipi

Share This Page