Ik mijn verjaardag mag ik nieuw servies uitzoeken. Nu heb ik al eens rond gekeken maar nog niet echt gevonden wat ik zoek. En gezien hier altijd wel iemand een goede tip heeft, wil ik jullie om advies vragen. Ik ben dus op zoek naar vrolijk servies met wat kleur. Echter vind ik het merk blond weer een beetje te, maar hema (premier) weer een beetje saai. Dus wie heeft goede tips en links????
Ik heb een servies van Jet. Die heeft ook veel verschillende "prints" en is wel heel tijdloos. Het voelt ook lekker zwaar, echt een mooi servies!
Ik lees mee. Zoek ook al een tijd nieuw servies. Probleem is dat alles wat ik leuk is veel te duur is.
Was laatst bij de Intratuin en daar hebben ze ook leuk kleurig servies. Ik spaar zelf Blond, maar vond de andere die er stonden ook erg leuk! Oilily is trouwens ook leuk, maar zul je misschien ook te druk vinden als je Blond te druk vind. En anders Xenos eens proberen?
Pip misschien? V&D heeft leuk servies, bijenkorf ook. En anders naar een echte "kook" winkel? Ligt een beetje aan je smaak en advies
Ik dacht ook meteen aan Oilily, maar misschien vind je dat te druk. Is wel heel anders dan Blond, daar was ik nooit heel erg weg van..
Daar zou ik het geld niet aan uitgeven. Het is lijkt maar de kwaliteit is zo slecht. Ik had dat toen ik op mezelf ging wonen en binnen een jaar waren overal stukjes van af, scheurtjes etc
Intratuin en groenrijk hebben nu pok leuk servies van Jet van een schilder ter Steege ofzo. Ook verschillende soorten, je kan op de site van groenrijk kijken.
heb jarenlang in de porseleinbranche gewerkt en ik vind Pip echt superleuk! geen Ikea of Xenos, bah slechte kwaliteit, als je simpel maar grappig wil is Vivo misschien iets (2e merk van Villeroy & boch) of maxwel williams heeft ook leuke serviezen. Kies iig niet voor aardewerk, want dat beschadigd heel snel, porselien is veel sterker.