waterrige afscheiding voorteken bevallen?

Discussion in 'De bevalling' started by eliesja, Jul 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    ff vraagje, nu heb ik sinds een dag dat er iedere keer een plonsje waterrige afscheiding uitkomt, lijkt net of ik dan in me broek plas.
    Dacht gister ook dat het me vliezen waren, maar de vk is geweest en heeft uitgesloten dat het vruchtwater is, maar zou dit wel een voorteken kunnen zijn dat het gaat beginnen?
    Ik ken dit namelijk niet. Heb normaal wel veel afscheiding, maar meer een klont zeg maar, maar geen water... :(
    Heb het vannacht wel 4 keer gehad nu, ben er van ellende maar uit gegegaan..het is gewoon erg irritant.

Kent iemand dit en heeft dit dus ook of gehad?

2. fantasy

fantasy Actief lid

Jul 24, 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik heb dit ook een aantal weken aan het einde van mijn zwangerschap gehad. Ik had zelf al de conclusie getrokken dat het geen vruchtwater kon zijn, vanwege de geur. Ik had er met name 's nachts last van of als ik ging staan. Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wat het was. Eerst dacht ik dat het misschien urine was, maar het was ook kleurloos, dat kon het dus ook niet zijn. Aangezien ik er geen last meer van had na de bevalling, heb ik het maar als zwangerschapkwaaltje gezien. Overigens was het voor mij geen aankondiging dat ik binnenkort zou gaan bevallen, want ik ben uiteindelijk bij 42 weken en 5 dagen ingeleidt.

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Bedankt voor de reactie, ik heb het zowel overdag als s'nachts en bij mij is het troebel.. net weer... gewoon ineens, heel me onderbroek vol.. :(
    Heb wel al sinds die weer last van krampen in me buik, die ongi-kramp..

4. Jacobien

Jacobien Actief lid

Apr 8, 2008
    378
    0
    0
    Hoi,

bij mij was het wel een teken van de naderende bevalling. Ik heb er zo'n dag of 5 last van gehad toen de bevalling begon.

Ik hoop dat dat voor jou ook geldt!

succes.

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik ben nog niet zo lang zwanger als jij, maar heb er wel al een week of vier last van. Niet zo vaak als jou gelukkig, een keer of twee per dag. Gezien de geur en samenstelling geen vruchtwater, maar wel af en toe vervelend... En aangezien ik nog een aantal weekjes mag, zal het in ieder geval voor mij geen voorbode zijn voor de bevalling!

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hier ook bij alle zwangerschappen
    ook regelmatig laten controleren (nu ook weer bij de vierde)
    maar het heet fluor...gewoon afscheiding en als het erg warm is kan dat dus gewoon bijna water zijn wat eruit stroomt
    ik word er ook helemaal niet goed van maja moeten het maar even accepteren hihihi

7. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Nou hier nog iemand die daar sinds vandaag last van heeft ...dacht ook dat het vruchtwater was ...bij mij zaten er ook witte vlokjes in....maar mijn verloskundige heeft het onder de microscoop gehouden en het is afscheiding (helaas) ik ben er wel onderhand echt zat van hoor......ik wil wel heel erg graag beginnen...wel vreemd hoor...al die pijn dat ik dat wil....maar goed ...je hebt weleens van die rare gevoelens!

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Het is hier nog steeds heel erg, nu vooral s'nachts, wordt er echt alleen maar wakker van en als ik opsta heb ik het ook, loopt iedere keer langs me benen, denk echt iedere keer dat het me vruchtwater is..vang het af en toe wel eens op, maar zie niet echt vlokjes..dus nog steeds afscheiding..

Heb nu ook wel hoor, laat nu maar komen..

9. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Bij jou eliesja toch een voorteken geweest ;)

Share This Page