Meiden, Wil graag zelf geboortjekaartjes gaan maken. Een beetje zoals deze: Voetjes in handen (511054) :: Belarto& Alleen dan met een effen achtergrond. Nu zoek ik gekleurd karton / papier voor achter de naam met een motief. Bijv roze met stippen of blokken.....maar ik kan het niet vinden?? Iemand suggesties???
Weet nietvof ik reclame mag maken, maar dit is echt n super winkel met leuk baby papier, dit is n link naar de webshop, maar in hun winkel liggen hele mooie voorbeelden. Baby Steps - Simple Stories - Papier
K & Company Designer mat pad - Small Wonders, Girl - FoilPlay Ik heb deze thuis.. Hele mooie qualiteit
K&C is ook in nederland te koop, scheelt n hoop geld (zie webshoplink hierboven) K&C is erg mooi, heb er zelf ook veel van voor oa mijn trouwalbum. Ps vastplakken met tape van action, is maar 32 cent per rol en plakt super !
Zoek eens op scrapbook papier. Dat kan je zo gek niet verzinnen en ze hebben er een patroon van. Ook is de kwaliteit goed en zuurvrij waardoor je kaart mooier blijft. Als je in de buurt van Heesch woont hebben ze daar een winkel die echt een aanrader is.