Waterschoentjes in zwembad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Doen jullie je kindjes waterschoentjes aan in een (binnen)zwembad?

Vrienden van ons doen de kindjes altijd waterschoentjes aan.

Onze dochter is laatst wel hard onderuit gegaan in het zwembad omdat ze rende ipv gewoon lopen dus ik zit er wel over na te denken..

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik eigenlijk niet omdat ik ze zelf vroeger zo vreselijk vond zitten ;)
    Maar ik heb er inderdaad ook over nagedacht. Voorlopig probeer ik Eva (en straks Lotte) gewoon te leren niet te rennen in het zwembad denk ik.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik schaf zoiezo van die soort surfschoentjes aan, die lijken me ook comfortabeler zitten dan die plastic dingen.

En inderdaad leren niet te rennen maar dat valt nog niet mee. :D

4. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Ik doe het binnen bij het zwembad niet maar voor straks op vakantie bij het buitenzwembad doe ik het wel.
    Maar dan inderdaad van die surfschoentjes

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik gebruik ze tot nu toe steeds om te lopen in de gangen en bij de douche enz, zodra hij het water in gaat gaan ze uit, vind hij ook niet lekker lopen, hij loopt/zwemt/drijft heel het zwembad door met gemak

enige wat ik nog wel eng vind ik als hij van de glijbaan gaat, best glad, maar tot nu toe steeds goed gaegaan

hier ook surfschoentjes, ze zijn nog ietsje te groot, vandaar als hij in het water gaat lopen dan loopt dat niet lekker

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik trek J. ook altijd surfschoentjes aan. Vind het ideaal.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik zat te denken om haar de teva's die ze heeft aan te doen bij het zwembad.

Hoor graag ervaringen of dat ook handig is tegen het uitglijden en of het comfortabel zit. anders ga ik alsnog surf schoentjes kopen.

9. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    ja van die surfschoenen wil niet dat ze zwemmers exeem of wratten door het zwembad oplopen

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee hier gewoon op blote voeten. Buitenbad kan ik me nog iets bij voorstellen omdat je dan ook op de stenen loopt naast het bad en op het strand/kiezelstrand snap ik het ook.

colin weet al heel lang dat hij niet mag rennen in een zwembad en zwemmen is veel fijner zonder schoenen.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter weet het ook dat ze niet mag rennen maarja het schort een beetje aan de uitvoering op dit moment :D

Ik neem ze gewoon mee, we gaan naar centerparcs, en dan zien we ter plekke wel of we ze aan doen..

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.833
    9.337
    113
    Gelderland
    Ik trek mijn zoontje altijd crocs aan in het zwembad. Ik vind het ideaal! Het is een flinke druktemaker in het zwembad en vind het een fijn idee dat ik me geen zorgen hoef te maken of hij valt. Als hij wat groter is gaan we wel een keer leren zonder crocs.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou ook eerde oor crocs gaan, denk ik. Die kun je wat makkelijker aan en uit doen.

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Crocs komen hier de tuin niet uit, sorry vind ik echt verschrikkelijk om mee over straat te gaan.

ik hou het gewoon bij de surfschoentjes..

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    @tukker: Ze helpen zeker tegen uitglijden en ik heb J. nooit horen klagen, dus volgens mij zitten ze goed. En ik vind het juist ideaal dat ze niet makkelijk uit kunnen, want dan loop je heel de tijd met die dingen in je hand achter je kind aan en moet ze ze steeds opnieuw aan doen en uit doen, enz. J. rent ook niet in het zwembad, maar ze glijdt wel regelmatig uit als ze gewoon loopt, dus dat schiet niet op.

Deel Deze Pagina