Mijn dochter heeft hemdjes (ondergoed bedoel ik dan) maar die gaan altijd zo snel uit haar broek, vind dat zo slordig staan en ook koud voor haar. Weet iemand fijne hemdjes die wat langer zijn. Heb nu van de hema en andere zijn denk ik van de zeeman (gekregen)
Ik vind die van de Hema erg lang? Vooral die met spaghettibandjes heb ik zelfs ingekort, omdat haar tepels anders boven het randje uitkwamen! GIsteren toevallig nieuwe gekocht, die met jip en janneke, hebben bredere bandjes. Overigens heeft ze weinig broekjes aan, maar meer maillots/leggings. Dus daar blijven hemdjes misschien sowieso beter in zitten?
Ja hier zijn de bandjes ook te lang hihi Maar als ze bukt schiet het er toch uit, ze is best lang dus dat zal het zijn
ik heb tegenwoordig de stretch/elastische hemdjes van de zeeman (disney hemdjes) en dan 1 of 2 maten groter . Dan zitten ze aan de bovenkant nog goed - maar zijn ze wel een stuk langer.
Ik heb hempjes voor onze zoon gekocht en hij zit in kleding maat 92 en gaat nu naar 98. De hempjes heb ik in maat 98-104 van de hema gekocht. Deze zijn nu lang genoeg.
Inderdaad een maatje groter nemen en goed vergelijken, want het verschilt soms erg per hemd (in dezelfde winkel).
Toen mn dochter aan het gewone ondergoed ging vertelde mn moeder gelijk al dat ze vroeger voor ons ook altijd de hemden 1 of 2 maten te groot kocht. Dan zijn ze lang genoeg Ik vind het zelf ook geen gezicht steeds een blote buik of rug en idd in de winter ook te koud!