Ik wil een kerstcadeautje maken voor (schoon)ouders, nl zo'n grote fotolijst waarin je meerdere foto's los van elkaar kunt inlijsten. Mojn vraag is: hebben ze die lijsten op dit moment bij de action (liefst wit)? En zo ja hoeveel foto's kunnen erin? Dan kan ik alvast foto's bestellen, kan pas later dit weekend een lijst gaan halen nl.
Ja wij hebben er een , even geen foto ervan, in het zwart maar hij was er geloof ik ook in het wit. Wel al van een half jaar geleden, dus weet niet of ze 'm nog hebben..
Volgens mij heb ik m gisteren nog gezien bij de action! Weet niet hoeveel fotos je erin kunt doen, maar in de gauwigheid dat ik het zag ong. 15st. denk ik toch nog wel...
Jazeker, ik heb hem aan de muur hangen in het wit. Ik heb hem gekregen, dus of er nog andere zijn weet ik niet, maar in die van mij kunnen 12 foto´s.
Ah super, dan bestel ik iig 15 foto's dan zit ik zeker goed. Wil de kids ook een tekening laten maken voor ertussen nl. Dank u!
jaa hoor heb je daar, je heb verschillende afmetingen, en verschillende aantal foto's ikzelf heb vorig jaar van mijn zusje het witte hart gekregen hier kunnen 11 foto's in erg leuk en erg voordelig
Ik heb hier ook fotolijsten van de Action met 12 foto's er in Ze hebben ze in het wit en in het zwart - misschien ook in andere kleuren, maar dat zijn de kleuren die ik hier in huis heb hangen.
Ik heb hem ook in het wit. Zijn allemaal "normale" maat foto lijsten die aan mekaar zijn gemaakt,erg leuke lijst.
Jazeker heeft de Action die We hebben verschillende maten en ook verschillende aantal foto's , ook hebben we ze met een tekst erboven/ertussen zoals bv 'Family' 'Home'e.d. Ik zou zeggen, google even op fotolijst Action en je komt ze tegen