vanmorgen heeft mijn zoontje een filmpje gezien op de PS. volgens mij zijn we hem vergeten uit te zetten..... ik kijk net bij dat ding om de dvd eruit te halen, reageert hij nergens meer op en het lampje knippert rood. als ik op het aan/uit knopje druk, begint hij te draaien, gaat het lampje groen, word direct geel en knippert weer rood. wat nu?
Heb je al geprobeerd om de PS via de joystick aan te zetten. Soms helpt het om de stroom er even af te halen en hem dan te resetten. Heel veel succes ermee.
mijn mannetje zegt dat de blu-raydrive stuk is. google maar op blu-raydrive probleem op de ps3. bij de 60 en de 80 gigabyte komt het vaak voor. sony even bellen en dan kan je hem opsturen dan krijg je een nieuwe blu-raydrive. als je nog in de garantietijd zit (waarschijnlijk wel) dan is het gewoon gratis.
ik ga maandag direct bellen! Wil je je mannetje bedanken voor mij? Gelukkig is hij pas 2 mnd oud, dus het valt idd onder de garantie
ik heb nog even op google gekeken, maar wat zijn er een hoop klachten op de site van Radar zeg! en idd wat je mannetje zei; op 60 en 80 Gig. Maandag ga ik er achteraan!
"even" opsturen zou ik niet op rekenen hoor! onze ps3 is ook opgestuurd geweest (waarvoor weet ik echt niet precies...sorry maar niet voor blu-ray) en wij zijn hem bijna 4 maanden kwijt geweest!
hij staat in een kast, welke alleen gesloten is wanneer de ps3 uit is en afgekoeld is. Wanneer hij draait, staan de kastdeuren open. idd omdat het te warm is
Okay Hij wordt inderdaad bloedheet. Wij hebben een keer gehad dat 1 van de kids het deurtje dicht had gedaan en toen deed ie bij ons ook niks meer. Na een poosje afkoelen konden we hem weer aanzetten...
Daar hoopte ik ook op, maar vanmorgen deed ie nog niks. ach, kan me er lang druk om maken maar ik heb garantie dus het komt wel goed. Alleen het is zo zonde he
grootste probleem met die ps3 is dat die die dus echt niet vergeten mag uit te zetten want die branden heel erg snel door, de ps2 kun je nog wel eens een dag helemaal vergeten uit te zetten maar van de ps3 is bekend dat deze niet te lang aan mag blijven staan zonder dat er op gespeeld wordt, dus heb je em later weer terug let daar dan goed op want vaak ben je hem dus inderdaad een heel lange tijd kwijt.