man verrassen

Discussion in 'De lounge' started by Daantje85, Dec 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Mijn man en ik hebben het nu even een beetje zwaar nu. Zijn wat dingetjes voorgevallen ga jullie er niet mee lastig vallen daarmee. Maar nu wil ik iets voor hem doen om hem te laten zien dat ik van hem hou, maar weet niet wat. wilde al donderdag avond lekker voor hem koken, maar ik kan niet naar de winkel :(.
    Hebben jullie misschien ideeen waar ik hem mee zou kunnen verrassen?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,212
    35,981
    113
    Misschien kun je online iets leuks voor hem bestellen? Daar hoef je de deur niet voor uit. Misschien een mooie foto van jou en de kleine bijv, al zal dat dan wel wat langer duren.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    die hebben we al best veel. (niet dan van mij en de kleine maar van de kleine zelf). Ga eens kijken op vakantieveilingen, misschien dat daar iets leuks tussen zit

4. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    * lief briefje in zijn bed leggen, zodat als hij in bed stapt, het briefje vind, met flesje bier, of chocola ofzo.
    *schrijf een liefdesbrief, waarin je uitlegt wat je toch leuk aan hem vind, als wij het moeilijk hebben, leg ik mijn gevoel in de brief uit, over wat er moeilijk is en over wat er goed gaat (wel handgeschreven, he!)en dan met je parfum besproeien.
    * geef hem een rugmassage (niet erotisch, maar gewoon lekker ontspannend)
    * bak koekjes in de vorm van ik hou van jou(en geef dat bij de koffie)
    * zet waxinelichtjes van de deur naar de tafel, en dek de tafel extra gezellig, met menu kaartje, geef de gerechten bijzondere namen, bijv. liefdessoep oid.
    ook al eet je niet bijzonder (en dan vooraf cup a soup bijv, en hoofdgerecht gewoon wat je normaal zou eten, maar dan mooi opgediend in schalen, en een kers op het schaaltje appelmoes, en dan van de gewone yoghurt maak je bijv. een vlaflip in een mooi glas, leg je zoon op tijd in bed, zodat je samen eet, toch romantisch)kleed jezelf dan extra netjes aan, parfum op en klaar.
    * maak een hart van sneeuw en "schrijf" jullie namen erin.

*en zo zijn er heel veel dingen te bedenken, denk niet te moeilijk, maar juist heel simpel, het gaat om de gedachte

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    thnx kikker,

daar zitten leuke ideeen tussen!

6. kikker2

kikker2 Bekend lid

Jun 8, 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoeft niet veel g=eld te kosten, met zulke ideetjes heb je ws. veel succes, je weet zelf wat je man het leukste vind en waar je hem plezier mee doet, heel veel succes en laat nof ff weten of het gelukt is om je man te verassen.;)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat ontzettend lief van je!

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Wat een goede ideeen kikker! Daar kan ik ook wat uithalen.

Ik wilde voorstellen kleine briefjes in zijn jaszak verstoppen.

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Wij spreken elk jaar met de kerst af dat we niets gaan doen aan kado's enzo. En elk jaar is hij weer degene die toch wat gekocht heeft.

Hij doet ook gewoon heel erg veel voor me en als ik m nodig heb dan staat hij er toch elke keer weer. Nu hebben we dit jaar weer het zelfde afgesproken en ik heb er nadrukkelijk bij gezegd dat hij ook niets voor mij mag kopen ofzo, dan liever wat leuks voor de kids (wat toch wel gebeurd).

Nu zat ik vanmiddag rond te neuzen want je raad het al, ik ga dit jaar toch wat doen voor m. Hij is al heel lang bezig dat hij een keertje zo'n tandamsprong wil maken, maar ja jeetje zeg wat is dat duur :$ maar ik heb een alternatief gevonden. Heb een kadobon besteld om te gaan paragliden. Is ook een tandamsprong alleen niet vanuit een vliegtuig je gaat een paar honder meter de lucht in d.m.v. een lier.

Was iets van 50 tientjes ofzo en dan heb ik de tijd om te sparen voor de echte "sprong" :D

Ik weet zeker dat ie hier super blij mee gaat zijn. Ik vind het toch altijd al zo moeilijk om iets te kopen voor m. Hij heeft eigenlijk alles al zegt ie altijd. En iets leuks met een foto van de kids dat heeft ie ook al zoveel want dat deed ik steeds met zn verjaardag of vaderdag dus ik wilde iets totaal anders.

10. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik zag een keer dat mijn broer post-its met lieve woordjes voor zijn vrouw in de wc hangt. echt lief :D

11. ProudMum

Mijn nichtje heeft een keer "hun" liedje voor hem gezongen, weet alleen niet hoe het met je zangkwaliteit is gesteld!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn man zou accuut de scheidingspapieren aanvragen denk ik :D

13. ProudMum

Die van mij ook!

14. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven

Als ik dat zou doen zou die van mij meteen gaan zoeken naar de papieren van de glasverzekering denk ik :D:D

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Je kan ook een champagne ontbijt oid bestellen!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ik zou helemaal week worden als ik erachter kwam dat mijn broertje dat doet voor zijn vriendin/vrouw! Hihihi, dan vind ik hem helemaal de liefste broer ever!

17. ProudMum

Hmm champagne ontbijtje! klinkt goed!

Share This Page