Dochterlief wordt bijna 1 en nu zijn mama en papa verliefd op de piraten water tafel. En willen dit graag geven voor haar eerste verjaardag. Maar nu vraag ik me af is dat wel wat voor een kindje van net 1?
Het is voor kinderen van 2 tot 6 jaar staat erbij. Dus 1 jaar is net te klein lijkt... Maar hij is wel gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Hier een grote hit mijn zoon kreeg hem ook voor eerste verjaardag. Er word momenteel met zand in gespeeld en zo maar doe er water in en het is een groot feest.
Je kunt het beste naar je kind kijken hier bijv ook een racebaan met kleine auto's staat op vanaf vijf mijn zoontje is nu twee en een half en kan er super mee spelen.
Hier ook al gekocht hoor! Hij vind hem super! De leeftijden op de doos zijn vanaf wanneer het 'veilig' is en verantwoord volgens de statistieken en testen. Hij is echt gaaf hoor!!
Ja we willen het zoo graag kopen en dan die poten eraf halen zodat ze lekker zittend kan spetteren zoals kimv dr zoon. Prachtig die foto zo zat het ook in mn hoofd. Ze heeft bijv ook een pop die ze in haar wipstoel legt om te slapen ofzo haha. Spelen kan ze als de beste dus denk dat het wel goed komt. Ikke blij papa ook blij. Lekker in de zomer spetteren. Jammer dat we in de zomer geen vakantie kunnen opnemen.
Hij stond hier gewoon aan de boot met de poten eronder De boot is vrij stabiel dus dat kon makkelijk groetjes kim
Oww hij zag er redelijk hoog uit in de winkel maar dat valt dan ook wel mee ? Mn vriend zei eerst kan als ze 2 wordt ik zeg pf we zetten de poten er niet aan vast zodat ze lekker erin kan spetteren. (Dochter is omg 70 cm)
Mijn zoontje was negen maanden en normale lengte. De piraten watertafel stond buiten voor de oudste. Op dat moment had de jongste zijn dag van zijn leven.!!! Echt een aanrader dus