157m2, jaar ervoor 175.we zijn met 4. Dit jaar vrees ik het ergste. Sproeisysteem was kapot en heeft 4 dagen onafgebroken water gepakt
Net gekeken maar dit jaar was het 86m3...best veel als ik kijk naar de voorgaande jaren!Ik heb wel gezien dat de warmtepomp af en toe tapwater laat verdwijnen, heb ik ineens 400 liter warm water op 1 dag verbruikt...daar zitten echt mega uitschieters bij ,geen idee hoe dat komt.Na de jaarrekening wel weer even strak boven op het verbruik zitten, ik vind het echt teveel voor 2 personen.
45m3 wel bijmelden dat we een regenwaterput hebben. Deze dient voor de wasmachine en de wc beneden. Wij zijn een gezin van 3. Had nog minder kunnen zijn want hebben zwembad van 12000l gevuld en dit heeft vermoedelijk een uurtje overgelopen.
Hier ook een veelgebruikt bad en dus een hoog verbruik. Ik zal er we meer op letten dat het bad met de kinderen niet te vol gaat.
Wij zitten nu op 134 en hebben nog 2 maanden te gaan, dus denk dat we rond de 160 uitkomen. Vorig jaar 156m3, dus dat zal wel kunnen kloppen. Vind het best meevallen, kan minder natuurlijk, maar met 5 man die allemaal regelmatig douchen vind ik het wel ok.