Hoi hoi, Mijn dochter heeft sinds gisteravond rode handpalmen,heel warm en jeukt ontzettend. Vanochtend ook een plekje onder haar voet. Ze heeft geen blaasjes o.i.d. Ze heeft geen koorts, van het weekend wel een dag koorts gehad. Ik vraag me af of iemand dit herkent, wat het eventueel zou kunnen zijn? Zo sneu als je er niks tegen kan doen. Omdat ik niet weet wat het precies is durf ik er ook niet zo goed wat op te smeren. De huisarts heb ik al gebeld, heb foto's moeten sturen en wacht nu de beoordeling af, maar ik voel me zo machteloos
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar bij haar mond heeft ze niks, en ook geen blaasjes. Dus ik twijfel daar nog een beetje aan. Dit kwam gisteravond ook zo opeens opzetten
Hoe is het verder gegaan? Zoon had het laatst in eens bij zijj voeten. De volgende dag niks meer te zien.
We zijn wel bij de huisarts geweest, die vermoedde ook hand voet mond ziekte, maar ze heeft geen blaasjes o.i.d gehad. Dus wat het nu precies geweest is weet ik nog steeds niet. Ze heeft er een goede 3 dagen op haar handen last van gehad. Onder haar voeten was het snel verdwenen gelukkig. Zolang het niet weer terug komt ben ik tevreden haha