Wij hebben sinds kort een Ipad en nu vroeg ik mij af welke app's er nu echt leuk zijn voor kinderen van 3,5 jaar. Ze pakt dingen snel op en weet snel hoe iets werkt. Dus een beetje uitdaging mag wel. Op de oude Android speelde ze dokter Panda. Nu heeft Apple weer hele andere apps, dus tips zijn van harte welkom.
Kijk eens bij my first app op de site, staan veel leuke apps op voor kinderen. Ook de apps van lola zijn erg leuk, gewoon intikken in de app store
Klinkt leuk! Ben benieuwd hoe het heet. Wij hebben letterschool Erg leuk! Zappelin en telekids app. Bumba hebben we er ook nog op staan.. Verder lees ik even mee mogen wel weer wat nieuwe op
Mijn dochter (bijna 3) vindt legpuzzels op de ipad erg leuk. Find Animals vindt ze ook grappig. Lego Friends Baby Dress Up Bumba Tip: kies voor betaalde versies in plaats van gratis. Anders zitten er voortdurend reclames doorheen waar ze op gaan zitten klikken. Toen zoon 3,5 was speelde hij heel graag met 'Where's my water - Swampy' en 'Where's my Perry'. Daarna ging hij naar Angry Birds, Sweet Shop, Smart Alex, World of Goo, Lego Star Wars, andere Lego apps, Skylanders.
Wat hier vaak word gespeeld is: Angry birds Panda restaurant , hospitaal, daycare etc Fruit ninja Sonic Bumba Zappelin Chuggington
Mijn dochtertje van 3.5 vind deze leuk: Jop gaat slapen Jop gaat eten Jop ... ( zijn er meerdere van ) Dora speeltijd Hello kitty donut Wheels on bus Nijntje op school RTL telekids Your game
Hier vooral puzzels. En sinds kort memory Verder vind ze de app van Zeplin wel leuk en dikkie dik ( zijn voorleesverhalen en liedjes ) Maar ze is het vaak snel weer zat.. Nog wat te weinig geduld
Wow wat veel opties. Vanavond maar eens rustig op mijn gemak bekijken. Meer opties zijn altijd welkom.
Kijk even op de site ikind. zappelin is idd erg leuk! toca boca muziek en taartjes eten. de Jop Apps.zitten ook puzzels bij. en een programma waar je mee kan tekenen.draw and daub. de kinderkijkbuis en het mooie boek meneer Renée...
Dr panda vinden ze hier geweldig 3 en 5 jaar. Je hebt verschillende versies ervan, ze snappen het vrij snel! Pooyos vind mm dochter leuk Jop apps die zijn NL en erg simpel Dora speeltijd vind ze leuk Duplo en lego app Mieke heeft een lammetje dat liedje zingt ze dan heel de dag, app is vrij simpel maar wel kwijt.. Letterschool, hier moeten ze letters overtrekken en namaken metvde stem van dirk scheelde Toca doctor Sommige dingen zijn Engels maar dat maakt ze geen bal uit haha Oja angry birds zijn ze hier gek van, het boeit ze niet of ze het doen vlgs de regels...
Dr. Panda speelde ze idd ook op de Android. Ik stond versteld hoe snel zij het doorhad. Idd de taal boeit haar ook niet.
Ja die minispellen vinden ze geweldig, die ukkies snappen dat zo snel, pas hadden ze weer wat gedaan wat ik zelfs niet gebruik.. vooral als ze samen spelen liggen ze soms helemaal dubbel. Mad ik houd wel een max qua tijd aan, max 30 minuten en dan ook niet elke dag, anders worden ze iPad verslaafd hahahaha en lach maar maar in het begin vroegen ze elke minuut ofzo tot ze de grenzen door hadden pfff
Hier hebben we heel veel spellen van Alexandre minard, heel leerzaam allemaal en leuk! Dr. Panda, Lola, Toca, Letterlegger, MaanRoos Vis, Animal h&s (hide and seek, moet je de diertjes vinden), animal match (memory), pepi bath(tanden poetsen, handen wassen)