helemaal ziek melden door pijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Eli1984, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hoi
    ik heb een vraagje.
    Ik werk sinds 5 weken al halve dagen (5uur per dag 4 dagen achter elkaar), omdat ik pijn in mijn onderrug en stuitje begon te krijgen.
    Ik werk in een slagerij waar ik de hele tijd sta, loop of dingen moet tillen, zware dingen doe ik niet meer maar toch loop ik nog vaak te sjouwen.
    Nu heb ik sinds 3 weken veel erger last gekregen en de 3 dagen dat ik vrij ben heb ik echt nodig om bij te komen van de 4 dagen werken.
    Op die vrije dagen kan ik ook echt niks doen vanwege de pijn die blijft zeuren en hangen. Weet me geen houding te geven met zitten/staan/lopen.
    Ik moet nog 4 weken tot aan mijn verlof, maar ik merk/weet gewoon dat ik dat niet ga trekken. Ik zit er helemaal doorheen, mijn lichaam geeft echt aan dat ik moet stoppen. Ook heb ik door dit alles afgelopen tijd helemaal niet kunnen genieten van de zwangerschap, terwijl dat juist zou moeten.
    Nu is mijn vraag hoe pak ik dit aan, is het echt nodig om me ziek te melden, zo ja wie moet ik daarvoor als eerste inlichten. Bel ik mijn werkgever, vlk of Arboarts eerst?

sorry voor mijn lange verhaal ;)

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Het is gelukkig allemaal al geregeld. Vanmorgen alles en iedereen maar gebeld en ben nu voor 100% ziek gemeld.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

fijn dat het geregeld is!

Mirjam

Deel Deze Pagina