Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik begin een beetje gek te worden Begin april heb ik een miskraam gehad (was 5 weken zwanger). Ik heb toen niet veel bloed verloren. Twee weken later ben ik voor een echo gegaan om te zien of het wel echt een miskraam was omdat ik best weinig bloed had verloren. Er werd mij toen verteld dat er geen vruchtje te zien was maar dat het nog wel erg rommelig was in mn baarmoeder. Twee weken daarna was ik weer ongesteld. Ik dacht ook dat ik het vruchtje verloren was.... Daarna hebben we in mei weer geprobeerd om zwanger te raken. Helaas werd ik (zoals gepland) op 3 juni weer ongesteld geworden en heb ik twee grote stukken 'vruchtzakjes' verloren. Is dit van een nieuwe miskraam of is dit nog van begin april? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes Ikie
Hoi, Ik beantwoord de vragen op volgorde van binnenkomst, die van jou komt vanzelf aan de beurt. Het kans soms even duren voor je antwoord krijgt hier, als het je niet snel genoeg gaat kun je altijd je eigen arts of verloskundige bellen. Als ik je verhaal lees zijn dit nog restjes van de miskraam in april, dat gebeurt wel vaker, dat je de ongseteldheid daarna nog iets extra verliest dan. Mirjam