Een goed gps-horloge voor kind

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Tassie74, 16 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.323
    669
    113
    Utrecht
    Wij hebben voor onze dochter (7 jaar ) enige tijd geleden een gps-horloge aangeschaft van het merk KIDDOWZ. Helaas werkt de gps niet en gaat de locatie-tracker over naar de zendmast (lbs) welke totaal niet nauwkeurig is.
    Wat wel goed werkt is het versturen van spraakberichten naar elkaar en het bellen naar elkaar.
    Maar ja, ik had juist een gps-horloge gekozen vanwege de gps-tracker om te kunnen zien waar mijn dochter zich bevindt en voor straks in groep 5 wanneer zij alleen naar school zal gaan.

Welk gps-horloge heeft echt een goede (nauwkeurige) gps-tracker?

2. Hoihoii

Hoihoii Actief lid

16 dec 2018
    227
    149
    43
    Vrouw
    Ik ken alleen One2track als betrouwbaar merk.

Heel veel andere aanbieders zijn doorverkopers van Aliexpress.
    Mijn dochter heeft een goedkope via Ali, 9 euro incl verzenden, en kan hetzelfde als wat jij beschrijft (bellen, gebeld worden en spraakberichten)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mijn dochter heeft een one2track en die is erg nauwkeurig. Het blijft natuurlijk een beetje schijnveiligheid want ik weet waar het horloge is en niet waar dochter is maar ik vind het een verademing dat ik haar kan bellen en zij mij. Dat geeft me een iets relaxter gevoel als ze zelf gaat buiten spelen met buurtkinderen. Ze mag met horloge 1 pleintje verder spelen dan zonder, dan mag ze alleen voor de deur in het speeltuintje waar ik zicht op heb.

owly vindt dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

C heeft een one2track.
    Erg nauwkeurig! Belfunctie werkt goed en ze kan spraakberichten sturen.
    Ik zet een wekker vanaf mijn telefoon die af gaat als ze naar huis moet.
    Ze gaat inmiddels overal naar toe en ik kijk dan regelmatig even waar ze uit hangt.
    Ze belt of stuurt een bericht als ze bij een vriendinnetje binnen gaat spelen.

N mag ‘m soms gebruiken naar de speeltuin en die belt altijd even om te vertellen dat het goed gaat :p

Lies1611 vindt dit leuk.
  5. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Mijn zoontje van 5 heeft ook een One2track. Erg tevreden mee en hij apetrots. Ik vond het wel belangrijk dat het een Nederlands bedrijf is qua privacy en veiligheid alsook stukje klantenservice.

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.323
    669
    113
    Utrecht
    Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik ben steeds meer overtuigd om toch een one2track aan te gaan schaffen en de ander weg te doen. Jammer, maar helaas. Ik vind namelijk de gps-functie ook erg belangrijk.
    Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina