Bultjes op de armen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 78Sandra, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn zoontje van bijna 11 maanden heeft al geruime tijd van die hele kleine bultjes op zijn armen. Het zit alleen op de bovenkant van beide boven en onderarmen. Het lijken mij geen warmtebultjes, want ze zitten er eigenlijk constant. Het lijkt een soort van kippenvel :), maar dat is het niet. Hij lijkt er geen last van te hebben. Ook wordt zijn huid alleen daar af en toe erg rood...maar dat trekt meestal vrij snel weer weg.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn. Moet donderdag ook weer naar het cb, zal daar ook eens vragen....

Ik weet niet of het goed te zien is, maar zo ziet het er uit....

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik volg, mijn dochtertje van net 2 heeft dit precies hetzelfde maar dan op 1 arm.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft ze ook af en aan op armen en benen.
    Toch worden ze meer als het warm wordt, ook na een warmere douche of bad.

Het kan ook te maken hebben met shampoo wasgel, zeep, wasverzachter etc...

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Yep, hier ook. Alleen op de bovenarmpjes aan de achterkant. Denk toch ook warmte of iets wat misschien een beetje schuurt. Ik heb me er nooit zorgen over gemaakt...

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Hier ook bij mijn dochter van bijna 3. Ook alleen op de achterkant van de bovenarmen. Ik vermoed ook dat het van de warmte is.

6. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Mijn dochter heeft het ook op de achterkant van haar bovenarmen. Ik heb het zelf trouwens ook.

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Misschien een reactie ergens op? Mijn zoontje heeft eczeem en dat wordt erger als hij bijv fruit eet.

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tja, dat zou ook kunnen...het kan natuurlijk van alles zijn. Zolang hij er geen last van heeft maak ik er geen punt van...maar ben wel benieuwd wat ze eventueel er van denken bij het cb....vandaag was het iets minder zichtbaar maar wel heel goed voelbaar....echt allemaal kleine harde bultjes. Ze zijn echt nog geen speldeprik groot.

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Mijn zoon heeft het ook. We hebben er een vette creme voor gekregen van de huisarts en dat helpt. Bij ons was het een vorm van eczeem.

Deel Deze Pagina