Ondanks dat m'n zoontje pas 1,5 is plaats ik m'n vraag toch even hier. Ik heb in de sale een leuke winterjas van Z8 gezien voor mijn zoontje voor volgend jaar eventueel. Er staat bij dat de jas vanaf maat 92 erg groot valt, maar is dit ook echt zo? Het gaat om een jas in maat 92/98 en zoontje gaat nu langzaam aan naar maat 92 aan bovenkleding, maar de grote 86 gaat ook nog prima. Z'n jas nu is maat 86 en past ook nog prima. Mijn vraag is, wat zouden jullie adviseren? Ik denk zelf dat hij volgende winter nog wel in maat 98 zit, maat 104 klinkt wel heel groot voor een kindje van 2,5 of zie ik dit verkeerd?! Hij zit nu ook al ruim een half jaar in 86, dus zo hard zal het toch niet gaan? Hoor graag jullie mening/ ervaringen, bedankt alvast!
Ik zou de gok denk ik wel durven nemen, helemaal als de jas ook nog eens groot valt. Wel de kaartjes eraan laten zitten, mocht hij straks echt niet passen dan kun je hem altijd nog nieuw met kaartjes op marktplaats zetten. Verkopen tegen een leuk bedrag moet geen probleem zijn met een gewild merk als z8.
Eens met mijn voorganger. Z8 jongens jassen schijnen inderdaad groter te vallen. De meisjes jassen weer kleiner. Ik heb 2 winters geleden in de sale een jas gekocht voor mijn dochter voor 45,-. Ze heeft hem gedragen, ik heb het kaartje wel bewaard. Uiteindelijk gewoon eerlijk op een Z8 verkoopboek op FB gezet (kaartjes heb ik maar is wel gedragen etc.) en toen verkocht voor ik geloof 32,-. Dus ik zou de gok ook durven nemen.
Mijn dochter van 2, (inmiddels bijna 2,5)normaal postuur, groot voor haar leeftijd zit deze winter in de 92-98 jassen.
Bedankt voor jullie reacties, dan ga ik het er denk ik maar op wagen! Denk ook wel dat de jas anders evt. weer goed door te verkopen is. Zoontje is denk ik mooi gemiddeld, al een poosje niet meer op het CB geweest, maar laatst zelf gemeten en kwam rond de 12kg en 85cm uit. Thanks dames!
Mijn dochter van 13.5 mnd oud is nu 91 cm en 14 kilo en maat 92 / 98 van z8 zit perfect Zie foto. Ik vind ze gewoon op maat vallen.