Wie oh wie weet er een leuk cadeau voor een 2,5 jarige jongen? Hij heeft al bijna de gehele duplo collectie dus dat valt af. Hij is erg ondernemend en een echt jongen (bouwen, klimmen, etc). Heeft iemand een leuk en origineel idee?
Wibra in assen heeft op het moment kinder power tools in de aanbieding. Onze zoon krijgt voor sinterklaas de cirkelzaag in de zak. Hij was geloof ik 3euro. Kun je het nog een keer voor doen zeg maar.
ja, daarom vroeg ik al wat voor prijs ongeveer. je hebt grote en klein kado's en heeeeeel veel leuke kado's. maar het is niet duidelijk of het een klein kadootje of een groot kado moet zijn. die power tools zijn ook wel grappig maar een garage is ook leuk.
Onze zoon is 2.5 en krijgt van sinterklaas: - een houten treinbaan ( van marktplaats) - een kleurboekje (toys XL) - een magneetspel van sesamstraat (toys XL) - prentenboek met prinsessen - sintboekje dikkie dik - een shirtje van simply colors
De vrachtwagen en bliksem auto van cars. mijn kleine grote vent ligt uren op de grond alleen maar die auto in en uit de vrachtwagen te rijden....