Wij zoeken een niet-standaard maat wastafelmeubel: het mag niet dieper zijn dan 30 cm namelijk... Dus ik dacht: ik gooi het hier even neer, wie weet is er iemand handiger in het zoeken dan ik Hij mag wel max een meter breed zijn ongeveer en liefst met een kastje eronder. Wie helpt?
Heb je al eens bij Ikea gekeken?ik kon ook geen diepe kast kwijt, heb een mooie wastafel met kastje eronder een "lliangen" geloof ik. Succes met je zoektocht!
Bedoel je een losse kast om onder een bestaande wastafel te zetten? Of een meubel met geïntegreerde wastafel?
Wij hebben de Catalano verso wastafel. 100 cm lang zodat er twee kranen boven kunnen en maar 25 cm breed! Wel duur, maar ideaal in een kleine badkamer. Bij de Sanidrome hebben ze hem voor ons besteld. Maar bijpassende kranen waren ook een uitdaging...
@Verox: zoiets bedoelen we idd! Erg mooi, hoeveel kostte deze? @Wijffie: geintegreerde wastafel met kastje zoeken we dus We hebben een beperkt budget, maar houden er rekening mee dat met deze wens wastafel+meubel wel eens het duurste item van de hele badkamer kan gaan worden
Ik heb geloof ik zoiets gezien bij Sanidump in Sliedrecht. (Er zijn nog meer winkels van geloof ik)Weet alleen het merk niet en de precieze afmetingen maar het komt volgens mij wel overeen met wat je zoekt. Misschien kun je daar eens heen bellen om te vragen.
Deze wastafel is zonder kastje, denk dat het moeilijk word met deze maten iets met kastje te vinden. Misschien dat een meubelmaker je daarmee kan helpen? Weet niet meer precies wat hij gekost heeft, maar het was inderdaad het duurste item van onze hele badkamer. Wij hebben de kranen e.d. trouwens goedkoop online bij Hudson Reed gekocht, ik lees online veel slechte verhalen, maar wij zijn er heel blij mee.