Waterwratjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MinnieJ, 13 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dievertje1

23 mrt 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier werkte het goed om de wratjes aan te deppen met betadine scrub. ...droogt enorm uit en werkt direct ontsmettend....wel echt alleen de plekjes zelf en huid erom heen soepel houden met vette zalf...Zoals bv vaseline cetomacrogol...waren binnen 10 dagen weg...

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

UPDATE:

Waterwratjes zo goed als weg!!! Hoe? ik heb hem 9 dagen lang inmiddels, of meeer, elke dag in bad met dode zeezout gedaan (babybadje) van Zarqa (te kopen bij bol.com of de tuinen), 4/5 eetlepels.

En nog beter, een eczeem plekje in zn nek is daardoor ook verdwenen.

Dus , de dames die dode zeezout hebben gebruikt, zijn jullie er echt goed lang mee doorgegaan? Dus niet 1, 2x maar echt even een kuur van een week. Ik denk dat je het echt even elke dag moet doen een periode, ik zag ze met de dag verminderen!

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Wij hebben op het wratje in zijn gezicht elke avond betadine gedaan, pleister eroverheen en ochtends de pleister eraf, avonds weer opnieuw. Binnen een week was het wratje uitgedroogd en heb ik toen tijdens het douchen een beetje gewreven met een washandje en hij was weg! Daarna nog een paar dagen goed ontsmet en weg was hij. Eerst zat er nog een klein rood vlekje maar nu is er niks meer van te zien.

Deel Deze Pagina