... is dat wat? Heb twee van die grote metalen potlodendozen, maar daar komt ja geen kleur vanaf. Allemaal gekregen, dat dan weer wel, maar het is dus echt troep. Toch wel handig wanneer je kind eindelijk kleurt ook beloont wordt met iets dat achterblijft op papier. Het alternatief is stift maar da's ook geen succes. De jongste twee geef ik geen stift meer in handen. Die beperken zich niet tot het papier en drukken alle punter naar binnen. We gaan morgen naar de Ikea (anders haal ik die van Bruynzeel. Die doen het tenminste wel).
Hier potloden van Bic, van die driehoekige, niet extra dik ofzo, maar met een wat harde kern zodat ze niet meteen kapot gaan als ze vallen; doen het prima!
qua potloden: van die dikke van Bruijnzeel zijn de beste qua stiften; babystiften van wesco. Punten zijn bijna niet naar binnen te krijgen en je krijgt het met een billendoekje overal van af.
Wij hebben de kleurpotloden van Ikea, in zo'n pakket met waterverf en wasco's. Vind ze goed kleuren. Vind dat pakket ook ideaal om mee op vakantie te nemen, daarvoor had ik ze vorig jaar gekocht.
EBERHARD FABER Dikke kleurpotloden "Big Winner" 8 stuks - online bestellen! je hebt ook andere soorten van. echt heel goed allemaal.
Ik zweer ook bij bruynzeel kleurpotloden. We hebben al diverse kleurpotloden gehad die het om bepaalde soorten papier niet goed deden. Toevallig vond ik laatst een bijna ongebruikte doos bruynzeel kleurpotloden op zolder (ooit eens in een grijs verleden gekocht toen ik nog geen kinderen had, voor het geval er eens een keer kinderen op bezoek kwamen) en die doen het echt veel beter. Die goedkopere potloden zijn vaak veel te hard, dan moeten ze veel te hard drukken om iets op papier te krijgen met als gevolg dat ik de hele middag punten zit te slijpen...
Heb een setje meegenomen. En nou hebben ze natuurlijk geen zin in kleuren. Heb ze zelf even geprobeerd. Op gewoon papier doen ze het prima. Leuk voor op de camping straks. Ik heb de andere tips even onthouden. Jongste is straks in augustus jarig. Voor op het verlanglijstje. Bedankt.