Kleurpotloden van de ikea...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

... is dat wat? Heb twee van die grote metalen potlodendozen, maar daar komt ja geen kleur vanaf. Allemaal gekregen, dat dan weer wel, maar het is dus echt troep. Toch wel handig wanneer je kind eindelijk kleurt ook beloont wordt met iets dat achterblijft op papier.
    Het alternatief is stift maar da's ook geen succes. De jongste twee geef ik geen stift meer in handen. Die beperken zich niet tot het papier en drukken alle punter naar binnen. We gaan morgen naar de Ikea (anders haal ik die van Bruynzeel. Die doen het tenminste wel).

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zou voor bruynzeel gaan.......

3. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier potloden van Bic, van die driehoekige, niet extra dik ofzo, maar met een wat harde kern zodat ze niet meteen kapot gaan als ze vallen; doen het prima!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

En wasco's?

5. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    qua potloden: van die dikke van Bruijnzeel zijn de beste

qua stiften; babystiften van wesco. Punten zijn bijna niet naar binnen te krijgen en je krijgt het met een billendoekje overal van af.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben de kleurpotloden van Ikea, in zo'n pakket met waterverf en wasco's. Vind ze goed kleuren. Vind dat pakket ook ideaal om mee op vakantie te nemen, daarvoor had ik ze vorig jaar gekocht.

7. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier hebben we wasco van de zeeman.
    Bevalt erg goed.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ook faber is erg goed!ikea niet zo goed.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Wasco idd...werkt nog veel beter voor die kleintjes

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  11. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik vind dat de kleurpotloden van Ikea prima zijn! Ze tekenen duidelijk, er komt goed kleur vanaf.

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zweer ook bij bruynzeel kleurpotloden. We hebben al diverse kleurpotloden gehad die het om bepaalde soorten papier niet goed deden. Toevallig vond ik laatst een bijna ongebruikte doos bruynzeel kleurpotloden op zolder (ooit eens in een grijs verleden gekocht toen ik nog geen kinderen had, voor het geval er eens een keer kinderen op bezoek kwamen) en die doen het echt veel beter. Die goedkopere potloden zijn vaak veel te hard, dan moeten ze veel te hard drukken om iets op papier te krijgen met als gevolg dat ik de hele middag punten zit te slijpen... :D

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hema... ;)

Of klein duimpjes.
    Korte dikke waskrijtjes die vrij zacht zijn en dus heel goed kleuren.

14. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Idd de dikke kleurtjes van Hema. Doen het hartstikke goed en kunnen ze lekker vast houden.

15. Storm

Storm Niet meer actief

Heb een setje meegenomen. En nou hebben ze natuurlijk geen zin in kleuren. Heb ze zelf even geprobeerd. Op gewoon papier doen ze het prima. Leuk voor op de camping straks.
    Ik heb de andere tips even onthouden. Jongste is straks in augustus jarig. Voor op het verlanglijstje. Bedankt.

Deel Deze Pagina