hoi meiden, meestal lees ik de berichten alleen en reageer ik niet vaak, maar zou graag toch wat ervaringen willen horen. onze zoon heeft vermoedelijk autisme, dat blijkt uit zijn gedrag, thuis, en op school. wie heeft er ervaring met het laten testen van je kind bij Dimence of bij Pro juventus. hoe is dat in zijn werk gegaan, en heb je goede of slechte ervaringen met Dimence of Pro juventus. alvast bedankt!
Wij hebben onze zoon laten testen door een onafhankelijke orthopedagoge/psychologe, maar dit had meer te maken omdat dimence hier ruim 3 kwartier rijden vandaan zit en zij in onze woonplaats zelf . Je zou je vraag ook hier kunnen stellen Kind met autisme daar zitten wat meer ervaringsdeskundigen
ik lees ff mee, mijn oudste is verwezen naar de kinderpsych. zelf denk ik dat hij autistisch is, niet in ernstige mate maar wel autistisch gedrag.
Wel ervaring, maar dan getest bij karakter en psychodiagnostisch onderzoek bij de orthopedagoog verbonden aan t kdc wat hij bezoekt.
pluk: bedankt voor de tip van de site, staat heel wat informatie op romy1979: onze zoon zou ook bekeken worden door de orthopedagoog via school, alleen was zij overvol en nam geen kinderen meer aan werd mij vertelt, ik denk dat het geld potje voor dit jaar al op was