Dames, Ik heb de 9de mijnb ei ngehad volgens mijn ovu testen. Dagen daarna wat ongemakjes als ongi krampen en steekjes. (al eerder gehad, toen niet zwanger maar was nu wel eerder, normaal weekje voor NOD) Sinds een dag of 3/4 heb ik af en toe ineens het idee dat er wat uit me loopt. Ik voel het idd gewoon lopen Het is doorzichtig, vrijwel geurloos en waterig.. erg dun.. Gisteren ovu test gedaan, waarom weet ik niet, maar ik heb hem gedaan.. Er stond een streepje, weliswaar heel dunnetjes, maar er was een streepje.. zoals ik al zei had ik op de 9de mijn ei, 3 dagen laten had ik een witte test... Rond die tijd kreeg ik ook last van mij borsten, in het begin alleen wat steviger en groter volgens vriendlief, paar dagen geleden langzaamaan ook pijnlijk. Nou, nu mijn vragen haha; wat betekend een positieve ovu test? en wat is dat goedje dat uit me loopt?!
Heb ze zelf nooit gebruikt maar nu je een posi hebt denk ik toch dat je aan de klus zou kunnen. En dat dunne goedje is dun baarmoederslijm , even een inlegkruisje gebruiken voelt wat pretiger denk ik. Positest is dat je ei er aan komt.
thanx voor je reactie marnat. 2 eisprongen in 1 cyclus? Klinkt niet aannemelijk? En dat goedje, voelde meer als een plasje, niet zo veel natuurlijk maar wel zo dun. Was in iedergeval geen vruchtbaar slijm, en heb het de afgelopen dagne vaker gehad.. idd, inlegkruisje had ik al gepakt
Bjanc@ Ja 2 is gek idd maar zal het anders ook niet weten proberen kun je het altijd he! en als deze wat duidelijker was dan de eerste test ja dan denk ik eerder dat ie onderweg was. En wat het slijm betreft had je dat ook na het klussen wat dan ken ik het wel . dan heb ik het ook wel eens . dan ben ik volgen mij gekomen of zo . Ik het niet te vinden op internet? Ga even voor je zoeken. je was al slim om inlegger te pakken hihi.
Ben ik zwanger? | Zwanger Zoekpagina - GezondheidsNet Mis staat hier wat bij, las net wel gauw dat een zwangere er ook last van kan hebben maar dan heeft het te maken met weeen zoals ik gauw begreep. Veder kan ik niks vinden zo snel mis jij wel hier tussen succes meis. En mis niet te druk over maken steld mis niks voor.
thanx marnat, had het gisteren idd ook al gegoogled! zonder duidelijk resultaat.. had gehoopt herkenning te zien bij anderen en natuurlijk een antwoord op: Wa tis het, maar ik ga je linkjes eens door spitten wellicht staat daar meer dan ik gister zelf gevonden heb. x
Graag gedaan hoop dat je er wijzer van word meis. Ik ken het zelf dus alleen als ik gekust heb dan heb ik het af en toe verder nog niet on dekt.
LH zit altijd in een bepaalde mate in je urine, en kan dus een licht streepje geven. Een lichte streep op een ovulatietest is geen positieve test, niet voor ovulatie en ook niet voor een zwangerschap. Waarom doe je niet gewoon een zwangerschapstest op NOD? Dat is de meest betrouwbare manier om erachter te komen.
probeer zowiezo mijn NOD af te wachten. Als er er altijd van dat hormoon aanwezig is, moet je dan niet altijd een streepje plassen? Weet dat een ovu pas positief is als ie knalt. Marnat, heb naar je linkjes gekeken, maar gaf weinig nieuwe info. Ik heb ook wel eens ooit dat ik na het klussen iets voel lopen zelfs de dag erna, maar ik denk altijd dat dat sperma is..
Bjanc@ Jammer dat er niets op te vinden was, en je niet echt geholpen bent. Ja het idd had ik ook dat het sperma was maar soms denk ik dat ik klaarkom en het naar mijn gevoel niet is gebeurt en dan loopt er wat langs mijn benen en is ook heel wit en dun. Heb dus geen idee of dat sperma is.
hoi marnat! Ik had besloten wat afstand te nemen, want ben dus gewoon ongi geworden. En was teleurgesteld. Nu nog 6 dagen voor nod.. spannend maar weer... Afwachten...