zo onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeForLuck, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik had gisteren ook al een berichtje achter laten op het forum alleen er komen steeds meer rare dingen bij....

Mijn vriend en ik willen ook graag zwanger worden, nu is het zo dat ik op 31 oktober het vruchtbaarst ben, wij hebben gemeenschap op 29, 30, 31 oktober en 1 november gehad. mijn innesteling zou 3 november zijn geweest. sinds die tijd gebeuren er een aar rare dingen met mijn lichaam

- veel slijm:)
    - ik heb afgelopen donderdag 3 november tot en met zaterdag 5 november extreme pijn in mijn onder rug gehad en in mijn benen.
    - nu zit ik hierzelf vanavond op de bank en begon mijn maag in een keer in het rond te draaien. een soort misselijkheid die op kwam en dierct weer verdween tot drie keer aan toe(nog nooit eerder gehad ben zelf ook nooit misselijk.:(

nu sinds vooral vandaag, last van de onder buik. net alsof ik me behoefte moet duseen soort druk en als ik dan naar het toilet ga is er niks aan de hand. dit komt met vlagen en is zeer pijnlijk....

heeft iemand ervaring met de symptomen die ik heb??

op zondag 13 november kan ik een test doen? maar ben wel erg nieuwschierig of dit mischien al wel tekens zijn??

hoop het zo:D

2. linnepinpin

28 sep 2011
    14
    0
    0
    Hoihoi...
    Hopelijk is het positief nieuws voor jou!! Zou mooi zijn!
    Helaas heb ik de sympthonen ook gehad, maar geen zwangerschap....soms kan je eigen lichaam je in de maling nemen.
    Maar missch dat het bij jou wel goed nieuws is!
    Ik duim voor je!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei hallo,

Ik heb de symptomen zowel bij mijn zwangerschap gehad en ook toen ik mijn menstruatie kreeg.........je kan er helemaal niks mee behalve afwachten meis.
    Ik hoop echt dat het goed nieuws is voor je......duimen draaien!!!!!

4. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    @hope: ben je al lang bezig met klussen. Wellicht als je net gestopt bent met de pil kan het ook ontpillen zijn. Ik had de eerste maand ook allemaal gekke dingen. tweede maand merk ik niks aan mijn lichaam

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hopeforluck, zwangerschapssymptomen en menstruatie klachten liggen heel dicht bij elkaar en doordat ze zo dichtbij elkaar liggen en zo op elkaar lijken kan het wel is verwarend zijn.
    er zijn namelijk ook een hoop vrouwen die niks merken als ze zwanger raken.
    kortom aan de hand van deze klachten kan ik niet zegen van ja jij bent overduidelijk zwanger, maar tevens kan ik ook niet zegen van jij bent overduidelijk niet zwanger... relax haal adem en verzet je gedachtes doe over 4 dagen een test .... want als je dit elke maand zou gaan doen word je hellemaal gek en raak je te veel gefocust op het zwanger worden met alle gevolgen van dien niet ongesteld worden enz enz enz

6. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    iedereen alvast bedankt voor de tips, ja ik ben wel aan de pil geweest maar was daar in augustus mee gestopt ben 2 keer ongi geworden zonder klachten en nu klachten dus hoop het zo....

iedereen alvast bedankt voor de reacties

xxx

Deel Deze Pagina