Watnis nou eigenlijk een proeflokaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyKikker, 3 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik ken het niet maar is het zoiets als de beren maar dan goedkoper? Vind de beren heel saai eten en prijzig voor wat je krijgt.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Grappig te lezen dat men denkt er rond de 15 euro geen fatsoenlijk menu geserveerd kan worden.
    Hier in Frankrijk is dat een prima prijs voor een menu du jour (en zelfs een beetje aan de hoge kant). En daar kun je prima voor eten hoor. En dan is het hier niet eens goedkoop qua boodschappen enzo...

Fuddey vindt dit leuk.
  3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Voor een voor, hoofd én nagerecht is dat echt goedkoop. Meestal ben je daar minimaal dubbele voor kwijt in restaurant.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Maar is dat dan een voor-, hoofd- en nagerecht?

Want dat is het wel bij Bregje. De enige restaurants die ik ken waar je veel voor weinig krijgt zijn van die vreetschuren volgepropt met tafels waar het eten niet beter is dan dat ik thuis maak ;).

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    In Nederland is dat goedkoop. In Portugal heb ik voor 8 euro een voor, hoofd en na gerecht plus zoveel wijn als je wilt. En het eten is veel lekkerder als vele “normale” restaurants hier in Nederland. Daar is het de regel, ga naar een restaurant die hele slechte stoelen heeft en er niet zo chic uit ziet en je krijgt het beste eten!

Whysteria vindt dit leuk.
  6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik meteen. Maar we hebben het idd over Nederland!

Ysabella vindt dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ja precies! Ik probeerde alleen te zeggen dat het in het buitenland vaak goedkoper maar wel veel lekkerder is. Ik denk dan hier in Nederland bij zo’n menu voor 15 euro dat het dan absoluut geen kwaliteit heeft of zo. :|

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Nee klopt. Meestal niet te vreten. Sommige bufet restaurantjes wel. Maar niet allemaal. Ken er 1 die is echt wel goed en onder de 20 euro door de week dacht ik.

Ysabella vindt dit leuk.
  9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ook zo mooi... staat in er twee Vega gerechten op. Staat erbij:

Onze Vega gerechten kunnen dierlijk stremsel bevatten.

Eh? Dan is het niet vega. Dan heb je op die hele kaart maar 2 gerechtjes staan die Vega zijn, maar het is mogelijk dat het dus niet vega is.

Kies dan gewoon iets wat helemaal vegetarisch is. Kom op zeg. Zet het dan niet op de kaart.

10. En? Heeft het gesmaakt?

11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.003
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 keer bij Bregje gegeten, de eerste keer waren ze net geopend en was het bar slecht.
    De tweede keer was het eigenlijk niet de bedoeling om daar te eten gezien de 1e ervaring, maar was het echt prima eten! Geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker.

Overigens heb je bij ons in Spanje voor €7,50 een 3 gangen menu inclusief een halve liter wijn. Echt super lekker eten en altijd zoveel dat zelfs mijn man met een mega grote eetlust, zijn bord niet leeg krijgt.
    Hier in Nederland zijn de prijzen in restaurants wat dat betreft belachelijk.

12. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.240
    1.892
    113
    Vrouw
    Heb echt prima gegeten vanavond!!

Incl fooi waren we p.p 30 euro kwijt. Voor, hoofd, 2x nagerecht :rolleyes:, 2x drinken en een chai latte.

Normale porties ook. Gewoon een normaal restaurant maar dan absurd goedkoop

13. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ik ben in Spanje of Portugal echt nooit van die goedkope restaurantjes tegen gekomen. Wel dat je voor 8 euro een hoofdgerecht hebt, maar niet 3 gangen en veel wijn. Maar ik zal dan wel verkeerd kijken, denk ik.

Deel Deze Pagina