Heftige krampen paar dagen voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Colinn, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb komende woensdag m'n NOD. Afgelopen nacht heb ik enorme kramp gehad. Ongeveer 3 keer is het echt heftig geweest. Ik kroop helemaal in elkaar. Het was duidelijk in m'n baarmoeder. Sindsdien zere borsten. Afgelopen woensdag (kon me niet meer inhouden) 4 hele vage streepjes gezien op KV2v5 testen. Gisterochtend waren ze weer negatief. Iemand ook al eens zoiets ervaren?

2. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Spannend!
    Geen idee.. ik kwam er pas achter met een week overtijd.

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan gewoon je menstruatie zijn. Als het nu negatief is, kan het echter op nod ook positief zijn. Meeste vrouwen testen op/na nod pas positief.

Maar als de test eerst positef was en nu negatief, vrees ik dat het niet is gelukt.

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Kan het zijn dat ik wel zwanger was maar dat het vannacht is losgelaten? Dat ik dat gevoeld heb? Aangezien ik afgelopen woensdag wel 4 positieve testen heb gehad.

Net weer een test gedaan voor de zekerheid. Omo wit :( Sinds een uurtje menstruatie kramp en begin al wat roze te vloeien. Geen goed teken dus!

5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Nou buikpijn zakt weg en alleen met afvegen 2x wat rozig toiletpapiertje. Ineens enorm zere borsten. Lastig dit zeg.....

Komende woensdag is mijn maximale nod dag. Ik wacht het (on)geduldig af.

Deel Deze Pagina