Momenteel zijn wij in onderhandeling over een koopwoning! Wat een zenuwslopend gebeuren is dat zeg! hahah Duimen jullie voor me mee?!
hey, haha ja wij hebben ook pas een huis gekocht, we weten hoe t voelt! Pff en je kan er gewoon niets aan doen behalve afwachten! Bij ons is het goed gegaan gelukkig. Ik hoop voor jullie ook! IK duim!
Wat spannend!! Ik zit in hetzelfde schuitje... Het gaat helaas niet zo snel als ik wil... Maar hopelijk komen we er wel uit uiteindelijk . Zijn ze goedgestemd de tegenpartij? Of houden ze hun poot stijf?
@monique: fijn dat het goed is gegaan, gefeliciteerd en dank voor het meeduimen @LievemamaMatrix: euhmz, ja denk het wel...ze hebben een tegenbod gedaan waar wij weer een bod op hebben gedaan...dus nu is het weer afwachten, of ze een tegenbod nog gaan doen, poot stijf gaan houden of de boot afhouden...dus heel spannend allemaal :S En zo'n makelaar zegt natuurlijk van alles...zoals nieuwe bezichtigingen die gepland staan, etc. Dus daar wordt het allemaal wat extra beladen van en dan denk je dat je het goed doet, maar dan twijfel je toch...ene minuut onzeker en andere minuut positief....heel ingewikkeld allemaal, haha
Ja, en weet je ook iets over de tegenpartij? Wij wisten dat ze eerst hun huis wilden verkopen en daarna zelf verder kijken, toen hebben wij gezegd bij het bod: Dit is het bod, en we hebben alle tijd zodat jullie nog naar een huis kunnen kijken. Dat heeft geholpen
Ja dat is het ook, ene moment heel positief andere moment denk je het gaat nooit lukken. Haha, echt een achtbaan van emoties, en dat om een huis Maar het is natuurlijk veel geld En je wilt het graag, je ziet jezelf er al wonen maar je wilt niet te positief denken... Ja, herkenbaar!
ze hebben al een ander onderkomen en laten een huis bouwen...het huis staat al enige jaren te koop... Meer weten we niet, maar eigenlijk is dit al genoeg denk ik
NDNK: nou dan weet je wel genoeg ja! Beter hoor, dat ziet er wel goed uit. Hebben jullie nu een huurhuis? Echt heel herkenbaar, wij willen hier ook graag weg, we hebben nu 2 weken de sleutel, en gaan over 2 weken eindelijk verhuizen. Is er ene speciale reden waarom jullie weg willen?
We hebben idd een huurhuis momenteel. We willen nu graag iets voor onszelf, mede gezien hoe het nu gaat in de economie. Huurprijzen zullen ook blijven stijgen, vandaar. Over twee weken verhuizen! Wauw...ik wou dat ik dat kon zeggen, haha Leuk zeg...alles voorbereiden Succes met verhuizen alvast!